Windows XP Overnieuw instaleren zonder CD wel met Key!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterh60

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Berichten
84
Hallo,

Ik wil graag mijn Windows XP Professional versie 2002 overnieuw instaleren, alleen ik ben de cd kwijt. Ik heb het boekje met de product key nog wel, is het mogelijk om windows dan alsnog overnieuw te instaleren?
Verder zitten op al onze PC's een key van bijv Windows Media Center Edition en Windows XP Home edition. Zou ik hiermee iets kunnen?

Met vriendelijke groet,
Pieter Hellenthal
 
een xp cd downloaden
daar zijn verschillende mogelijkheden voor,die hier niet besproken mogen worden:eek:
 
Oh, Kan ik dan met mijn eigen key hem instaleren? Zou je mij een mailwillen sturen?:$
*KNIP* hoe en waar ik dat kan doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lenen van kennissen en je eigen key gebruiken. Verders mag er niet aan geholpen worden, hoe je aan een Windows versie kan komen.;)
 
als je een andere cd leent, kijk dan wel dat hij de zelfde service pack heeft als de cd die je kwijt bent, want een cd-key van een windows xp SP2 werkt niet op een cd van windows XP SP3
 
Even kijken want ieder bedrijf gooit er ook een paar eigen programma's bij (meestal) bij Packard Bell kun je bijvoorbeeld je computer compleet terugzetten door Packerd Bell Restore te openen tijdens opstartherstel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan