Windows Xp pimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
483
eej ben nu bezig met windows xp op pimpen, maar normaal na 20 minuten als ik niks doe met me pc , gaat ie naar ze welkom scherm en moet ik een wachtwoord invoeren . Maar nu heb ik een screen saver ingesteld met dia's van plaatjes maar als ik dan op enter druk hoef je geen wachtwoord in te voeren hoe kan ik dit instellen ? ( Dat ik alsnog dan een wachtwoord moet invoeren ) Wil ook als je Windows teken + L drukt dat ie hem locked me screen saver.



En weet iemand nog wat leuke andere foefjes om de layout mooier te maken ? heb hem al compleet haast gepimpt met tune up ubilities en zoon snel zoeken bar op me menu balk en me icoontjes heb ik ontzichtbaar gemaakt , en me menu balk gaat autimatisch weg , En alle me balken die normaal blauw zijn zijn nu rood (viual style ) ,andere achtergrond , Start menu balk veranderd, andere welcome screen , andere boot screen screen
 
Laatst bewerkt:
vraag 1 kan je instellen bij je screensaver

Rechtermuisknop op bureaublad » Eigenschappen » Schermbeveiliging » [ v ] 'Met wachtwoord beveiligen'
 
bij mij staat er alleen dat ik daar welkomvenster weergeven kan aanvinken :p Die staat nu uitgevinkt.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu die aangevinkt en hij doet het :p

Maar weet ji nog wat foefjes hoe ik me Windows Xp kwam layout mooier kan maken :p
 
Daar zijn heel veel programmaatjes etc voor
Behalve de hier al genoemde bv dit:
hiermee laat je xp op vista lijken (wel in de veilige modus installeren)
wil je dat niet dan is er bv dit:
met ubericon gaan je iconen bewegen wanneer je erop klikt.
metYzshadowzet je prachtige schaduwen onder je vensters en menu's en kun je de taakbalk transparant maken.
met Yahoo widgets kun je allerlei handige widgets (programmaatjes) overal op je bureau zetten en ga zo maar door.
mvg leo
 
Eej puppie heb boven op me pc die side bar geinstaleerd , hij deed het ook.
Maar toen heb ik hem gereboot me pc. Maar toen kreeg ik elke keer unzipping files van de slide bar als hij Windows xp start, dan komt er een berichie ja of nee maar maakt niet uit welke ik druk want hij begint weer opnieuw te unzippen die file, Ik heb gebrobeerd in veilige modus op te starten , maar deed hij hetzelfde en had een backup van me systeem gemaakt leeg, maar doet hij ook precies hetzelfde weer,

Hoe moet ik dit nu oplossen ?
heb me pc nodig voor school !!
En kan hem niet formateren vnawege belangrijke bestanden , kan niet in me Windows komen dus kan ook niet de belangrijke bestanden backuppen.
 
Hee dat is vervelend sander.
Ik ken deze sidebar niet en weet dus ook niet waar het aan ligt.
Heb je al geprobeerd om met ctrl+alt+del taakbeheer op te roepen en het programma dan uit te zetten.
Als dat werkt kun je het gewoon verwijderen, of uitzetten im msconfig.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat dit bij de sidebar gebeurd.
Ik heb deze zelf ook maar eens even geinstalleerd en heb dit probleem dus niet.

en de laatst bekende werkende configuratie heb je ook geprobeerd in de veilige modus.
Hoever kom je in de veilige modus.
 
Hee ja ik heb dat alles geprobeerd maar ik schreeuwde te vroeg :)

Het gebeurde namelijk bij de boot , er stond do you want to instal and reboot yes or no.
Het was niet in windows dus kon geen CTRL + ALT + DELETE doen , ja kan wel bij meeste pc's in de boot gaat ie hem weer rebooten bij mij niet het geval.
Dus bleef maar op now klikken en kreeg opeens het welcome screen te zien. Hij doet het nu weer gewoon, alleen ik heb een sidebar gemaakt voor het opstarten maar krijg steeds een andere. Hoe ken ik mijn sidebar instellen sat ie die autimatisch opstart ?
 
Misschien zou je dat aan de poster van de link kunnen vragen.
Ik heb niks gewijzigd en deze sidebar start op zoals ik hem heb gemaakt.

volgens mij was het gijisok
ik ben op dit moment niet bij de computer waar ik het heb geinstalleerd maar zal morgen eens kijken of er instellingen te wijzigen zijn.
Thuis werk ik namelijk met vista......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan