Windows XP Post-schijfcrash

Status
Niet open voor verdere reacties.

martialeagle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
4
Oke, om te beginnen weet ik niet of dit de goede topic is, maar het moet maar even zo..
Mijn harde schijf is onlangs gecrasht, ik heb een nieuwe schijf toegestuurd gekregen en ook cd's met drivers, windows en andere handige dingen.
Ik ben er in geslaagd om mijn computer weer op gang te krijgen, maar het grote probleem is als volgt; ik kan geen bestanden meer openen met welk programma dan ook.

Bijvoorbeeld, als ik paint open, en dan een afbeelding wil selecteren, staat die afbeelding er domweg niet, als ik vervolgens dezelfde map open via 'mijn documenten' staat de afbeelding daar wel, dus dit ligt in iedergeval niet aan dat de afbeelding 'niet bestaat'.
Heeft iemand hier een logische oplossing? Het zal wel aan een simpele instelling liggen, maar ik kan hem echt niet vinden...
 
Klik eens rechts op deze computer en dan op beheren
Klik in het linkerscherm op apparaatbeheer
Kijk nu eens in het rechterscherm of eer een vraagteken of uitroepteken staat

mvg
 
Nee, geen vraagtekentjes of wat dan ook.. Maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik wel gewoon bestanden die op het bureaublad staan kan openen, dus ik kan het via een omweg wel bereiken
 
Alle programma's, voor zover ik nu weet.. Paint, Word, simpelweg alle programma's, zodra ik iets wil openen via mijn documenten, via bureaublad gaat het nogsteeds gewoon naar mijn zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan