windows xp pro nederlands krak en sp 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartdc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
hallo iedereen,

heb een probleem:

Ik wou een externe dvd rom aan mijn laptop schakelen maar die wordt niet herkent. Probleem is dat ik geen servicepacks van windows heb op mijn systeem blijkbaar.
Dus ik wil sp2 installeren maar dit wordt afgebroken tijdens installatie proces. Ben gaan zoeken wat het probleem was: blijkt dat ik met een gekraakte versie van xp pro zit.
Hoe kan ik nu sp2 installeren op deze versie van Xp?
dank bij voorbaat

bart

Welkom op Helpmij.:)

Je zal aan een orginele Windows moeten zien te komen. Wij kunnen je hier niet helpen.;)
(zie de huisregels)

kan niet deze versie van windows verwijderen omdat er 2 extreem belangrijke programmas opstaan waarvan ik geen installlatie cd beschik. De persoon die deze programmas heeft geinstalleerd op mijn laptop wou vanwege het grote gevaar dar hij zijn job zou verliezen( werkt met dat bedrijf waarvan deze programmas komen) de installatie cd niet kopieren voor mij. + deze programmas zijn NIET te vinden op het net. Ik heb mij dan norton gost aangeschaft en een complete copy van mijn hardisk gemaakt zodat als ze faalt dat ik toch mijn programmas niet kwijt zou zijn.
Dus ik MOET met deze versie van windows verder werken
alvast bedankt voor de reactie

Lees het bericht van Crash nog eens.
Je vraagt iets illegaals van ons: "Hoe krijg ik het service pack op mijn illegale Windows."
Hier in Helpmij is eerder dit onderwerp aan bod geweest. Lees dat eens.

De update van SP2 kijkt namelijk of je een legale licentie code gebruikt. Zodra je een legale code dmv aanschaffen van een orginele variant van XP zijn er wel mogelijkheden om er voor te zorgen dat windows zonder opnieuw te instaleren die code gaat gebruiken.
en dus kun je weer updates installeren

Geplaatst door bartdc
kan niet deze versie van windows verwijderen omdat er 2 extreem belangrijke programmas opstaan waarvan ik geen installlatie cd beschik.
Lijkt me dat zodra deze applicaties zo extreem belangrijk zijn je wel meer moet gaan aanschaffen :)

Laatst bewerkt:
Bartdc,

Jij vraagt iets en daar komt antwoord op.
Ook een antwoord van onze moderator Crash.
deze antwoorden sla jij in de lucht of wuift ze weg.
Dit zou voor ons al een reden kunnen zijn om jou een waarschuwing of een ban te geven.
Onze crash doet dit nog net niet en daar mag je hem wel dankbaar voor zijn.
Jij wilt schijnbaar de huisregels ook niet lezen, terwijl jij daar wel akkoord mee bent gegaan toen jij je aanmelde bij helpmij.

Hieronder een klein stukje van die huisregels:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!

Dus ikzou maar snel stoppen om hier te blijven vragen hoe het wel kan.
Jij brengt met deze vraag de andere leden van helpmij ook ingevaar.
als de leden een fout antwoord geven dan kunnen ze ook geband worden.
En dat wil jij allemaal op jouw geweten hebben omdat jij geen legale software wilt kopen.

Als je inmiddels wel een legale versie van XP pro hebt, kan je een geldig serienummer invoeren zonder herinstallatie, onderstaande oplossing wordt gegeven door de microsoft helpdesk.

Ga naar start->uitvoeren en type daar %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (de registratie wizzard start op)

Je kan in het volgende scherm dan kiezen voor het wijzigen van de registratiecode in een legale code, je schiet hier alleen wat mee op als je nu dus wel een legale code hebt, met iedere andere illegale code ga je precies hetzelfde probleem krijgen.

sorry ik wil niemand in problemen helpen hier. Als ik dat toch gedaan hep bied ik mijn excuses daar voor aan.

bart

Ik Ga er niet op in omdat het niet mag....

MAAR ......het is mogelijk ;) mijn xp draait ook perfect.

hint...

zoekt en u zult vinden

zoekt en u zult vinden
Jij kleine ondeugd! :D
Maar.......volgens mij ben je te laat met je tip ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan