Windows XP product code

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het programma , alleen het is een trial dus als ik dingen ermee wil uitvoeren dan moet ik de hele versie kopen

Je hebt nu denkelijk een installatie op de D: gemaakt, daar start hij dan ook van op en die partitie kun je uiteraard niet formateren, ook de C: niet, want daar staan de opstartbestanden op.

Tip, haal alle info die je wilt hebben eraf, en begin met een schone installatie, dien je wel een XP SP2 cd te hebben als de installatie ook dit is.

Heb je geen XP SP2 cd dan kun je nog met een win 98 opstartflop en met die fdisk die daar opstaat de non dos partities verwijderen, eerst fdisk /mbr, dan die partities verwijderen, daarna kun je met de XP cd weer opstarten en installeren.

Wat PM er nu weer mee te maken heeft ontgaat mij volledig, wordt nu zwemmen in een emmer snot.

De boot.ini dien er zo uit te zien als je op wilt starten van de C:

[boot loader]
timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP"

Dit staat er als hij van de D: opstart,
[boot loader]
timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP"

Laatst bewerkt:
Je kunt het gewoon met je xp cd doen.Zorg dat in je bios de cd-rom op first boot staat!!!daarom heb jij dus het probleem dat hij hem niet in 1 keer pakt. Dan zou ik als ik jou was beide schijven formatteren en op 1 schijf windows weer installeren.Je kunt eventueel nog je info ergens opslaan..(dvd,externe-schijf,enz)

Laatst bewerkt:
nou ik denk toch maar dat ik terug ga naar waar ik mijn pc heb gekocht , want nu ineens start me pc niet meer op hij heeft aan dat windows niet gestard kan worden omdat het bestand Hal.dll onbreekt. ik heb me windows cd erin gedaan en als die dan vraagt druk op een toets om vanaf de cd op te starten en ik dat doe krijg ik nog steeds die melding over Hal.dll in mijn Bios heb ik bij Fist Boot cd-rom gezet

Ga gewoon terug als ik wist dat dat nog kon had ik er niet eens aan geklooid,want ik denk met alle respect niet beledigend bedoeld dat computermaniac je niet egt best advies heeft gegeven maar als je direcht had gedaan wat ik je had aangeraden zou er niks aan de hand zijn..:confused:

hoezo geen advies

De bootini staat bij een dual boot altijd op de C-schijf., en bij haar was de boot de c-schijf. Zij moet dan als zij in Xp zit de D-schijf gewoon moeten kunnen formatteren.

Als je Partition Magic hebt, dan gaat dat nog makkelijker. Je hoeft niet meteen alles te kopen. Met een beetje surfen op het internet, kun je het progamma gewoon downloaden inclusief crack. Ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat 8 op de 10 leden van dit forum illegale software op hun PC hebben staan, dus sow what !

Maar ja, ik zou zeggen, breng hem dan maar terug naar de winkel, dan weet je meteen wat je kwijt bent. Die rekenen altijd meer ervoor dan wat er eigenlijk het probleem was.
Die mensen lachen zich echt kapot in zulke PC winkels !!

Lezen is zeker moeilijk.:rolleyes:

Als ze opstart van de D: kun je die niet formateren, daty is de systeemschijf en ook de C: niet, daar staan dan de opstartbestanden op.

En nu kom je weer met PM, wat moet ze ermee, het is nog een flutprogje ook, maakt meer stuk dan je lief is op systeemschijven en ze heeft het ook niet eens nodig.

flutprogramma

PM een flutprogramma, je zegt het maakt meer kapot ? Dan snap je er de ballen van hoe je het moet gebruiken. Want dit programma werkt gewoon uitstekend maar de meeste mensen snappen niet hoe ze het moeten gebruiken, dat is het probleem !
Maar volgens mij zit ik hier op een kids-forum geloof ik, dus tijd om af te dampen !
Op zoek naar mensen die er echt verstand van hebben.

Als je niet tevreden bent hoef je hier niet verder gaan,ik denk niet dat langepier er weinig verstand van heeft anders zou dit niet onder z'n naam staan Giga Honourable Senior Member.En ik geef toe ik heb ook niet echt beste ervaringen met PM.

Laatst bewerkt:
De titel heeft niets te maken met de kwaliteit van de gegeven antwoorden, en de gebruikersnaam ook niet.:evil:

Overigens kun je aan de laatste reply van deze gebruiker zien welke kwaliteit er wordt geboden.:rolleyes:

Ook stereospirisme antwoorden schiet niemand wat mee op, die dienen wel te kloppen, anders kun je beter geen antwoord geven.

Je kunt dan eveneens updaten, geen probleem. Ik heb het bij meerdere vrienden van mij zo gedaan en zij kunnen allemaal updaten !

Dit is ge***.

Sorry voor dat bestandje wat ik zei,
je moet eens kijken in C:\Windows\System32\WPA.bak .
Dit bestandje WPA.bak moet je even van je vriends PC kopieren naar jouw PC in dezelfde directory. Kan zijn dat jouw PC dan vraagt, "dit bestand bestaat al, wilt u dit overschrijven ?". Dan gewoon antwoorden met ja. En het eitje is gebakken.
Het werkt echt !!!

Ook ge***

PM een flutprogramma, je zegt het maakt meer kapot ? Dan snap je er de ballen van hoe je het moet gebruiken. Want dit programma werkt gewoon uitstekend maar de meeste mensen snappen niet hoe ze het moeten gebruiken, dat is het probleem !
Maar volgens mij zit ik hier op een kids-forum geloof ik, dus tijd om af te dampen !
Op zoek naar mensen die er echt verstand van hebben.

Dit forum is m.i. om menzen te voorzien van een goed en degelijk advies. Mocht je iets aanraden wat een foute uitwerking kan hebben op een systeem, (zoals het kopieren/overschrijven van systeembestanden) dan is het handig om dit even te vermelden.

Even voor jou informatie: Als je echt denkt dat windows zo makkelijk is te kraken door 1 bestandje te kopieren van de ene naar de andere pc, dan denk ik idd dat JIJ naar het fabel forum moet. Misschien dat mensen daar interesse hebben voor fabels.

Iig bedankt voor je informatie zover en succes op andere fora!

Laatst bewerkt:
nou ik denk toch maar dat ik terug ga naar waar ik mijn pc heb gekocht , want nu ineens start me pc niet meer op hij heeft aan dat windows niet gestard kan worden omdat het bestand Hal.dll onbreekt. ik heb me windows cd erin gedaan en als die dan vraagt druk op een toets om vanaf de cd op te starten en ik dat doe krijg ik nog steeds die melding over Hal.dll in mijn Bios heb ik bij Fist Boot cd-rom gezet

Volgens mij is dit het laatste punt waar je zit. Als je nu voorzien bent van een legale cd en een legale cd key, dan kunnen we windows gaan installeren. Voor zover mogelijk, backup belangrijke data van je systeem. (indien aanwezig).

Bij het starten van je pc moet je idd de cdrom speler als first boot device selecteren en het makkelijkst is om de hd als 2de te kiezen.

Bij het opstarten van de windows cd kun je het best kiezen voor een complete herinstallatie. Niet windows overschrijven of repareren, maar gewoon de harde schijf formatteren en een verse installatie van windows starten. Heb je problemen om je C en D schijf uit elkaar te houden? Koppel dan de harde schijf die je niet wilt gebruiken los en sluit deze later weer aan. Nadat windows is geinstalleerd, koppel je de hd weer en word hij vanzelf weer herkend.

Je zou inderdaad kunnen doen wat D2Freak je aanraad maar dit het ik jou toen ook aangeraden en wat is er toen mis gegaan kun je windows ook niet meer overnieuw installeren.?Want als het goed is zou het gewoon moeten lukken,en D2Freak is inprincipe tog niet nodig dat ze de hardeschijf loskoppelt het zou handiger zijn als babette23 beide schijven gelijk formatteerd kan die met een frisse computer verder gaan.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan