Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt dan eveneens updaten, geen probleem. Ik heb het bij meerdere vrienden van mij zo gedaan en zij kunnen allemaal updaten !
Sorry voor dat bestandje wat ik zei,
je moet eens kijken in C:\Windows\System32\WPA.bak .
Dit bestandje WPA.bak moet je even van je vriends PC kopieren naar jouw PC in dezelfde directory. Kan zijn dat jouw PC dan vraagt, "dit bestand bestaat al, wilt u dit overschrijven ?". Dan gewoon antwoorden met ja. En het eitje is gebakken.
Het werkt echt !!!
PM een flutprogramma, je zegt het maakt meer kapot ? Dan snap je er de ballen van hoe je het moet gebruiken. Want dit programma werkt gewoon uitstekend maar de meeste mensen snappen niet hoe ze het moeten gebruiken, dat is het probleem !
Maar volgens mij zit ik hier op een kids-forum geloof ik, dus tijd om af te dampen !
Op zoek naar mensen die er echt verstand van hebben.
nou ik denk toch maar dat ik terug ga naar waar ik mijn pc heb gekocht , want nu ineens start me pc niet meer op hij heeft aan dat windows niet gestard kan worden omdat het bestand Hal.dll onbreekt. ik heb me windows cd erin gedaan en als die dan vraagt druk op een toets om vanaf de cd op te starten en ik dat doe krijg ik nog steeds die melding over Hal.dll in mijn Bios heb ik bij Fist Boot cd-rom gezet
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.