Windows XP product identificatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Louder

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hee slimme computergebruikers,

Ik heb net mijn computer geformateerd, met de intentie om windows xp opnieuw te installeren. En nou staat er: installatieproces duurt nog circa 30 minuten (wat erg frustrerend is! En hij heeft aan dat mijn product identificatie niet juist is!

Ik zou niet weten wat ik moet doen. Ik heb een originele CD waarbij een papier zit met de product key, deze werkt alleen niet. En nu doet dus mijn hele computer het niet! Ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen zonder heel erg veel geld kwijt te zijn (deze CD was toen namelijk al 100 euro ofzo dus.. )

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen? Help help ik word gek:shocked:

Groetjes,

Milou

Hoi !

@Microsoft bellen en de zaak uitleggen al geprobeerd ?

Tel: 020 - 500 1500

Greetz,

Harry.

Mogelijk een stomme vraag. Maar weet je zeker dat je de juiste key hebt en deze juist hebt ingetypt?
Want op dit moment van de installatie kijkt xp, voor zover ik weet, nog nergens naar (activatie is pas later) en zou de key eigenlijk gewoon moeten werken.
mvg Leo

Laatst bewerkt:
Hoi !

Maar niet als je 'n Home key met een PRO-install wilt uitvoeren bijv.

Of als je 'n OEM-key wilt gebruiken op niet het juiste merk PC.....

Etc. etc.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Maar niet als je 'n Home key met een PRO-install wilt uitvoeren bijv.

Of als je 'n OEM-key wilt gebruiken op niet het juiste merk PC.....

Etc. etc.

Greetz,

Harry.
Inderdaad, vandaar de vraag of het de juiste key is.

haha, nou de key heb ik zeker goed ingetypt alleen blijkt hij niet juist nee. Dat is het probleem ook!:o

Heb de buurman erbij gehad, die heeft er even naar gekeken en heb uiteindelijk toch maar een nieuwe CD gekocht.

Allemaal bedankt voor de hulp!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan