Windows XP Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Naar mijn mening heb ik SP2 voor Windows XP gedownload maar ik kan dit niet terugvinden op de computer.Waar moet ik zoeken ?
Gaarne informatie.
Bij voorbaat dank.

Klaas van Wingerden

Kijk eens in het configuratiescherm bij Software, onderaan zou hij moeten staan...

Windows XP-Service Pack 2

Klopt,er staan bij Software 18x Windows XP Hotfix KB enz.en 1xwindows XP Hotfix (SP2) Q819696,maar onder Eigenschappen van deze computer staat:

Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 1

waaerom staat hierbij dan ook geen Service Pack 2 ?

Gaarne informatie.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Klaas van Wingerden

Re: Windows XP-Service Pack 2

Geplaatst door klaas-van-winge
waaerom staat hierbij dan ook geen Service Pack 2 ?
Waarschijnlijk heb je maar enkel SP2 hotfixes geinstalleerd en niet de hele Service pack 2.

Idd, je hebt niet de hele Service Pack geinstalleerd, kan je best doen, ga naar Windows Update, dan krijg je vanzelf de melding om SPII te installeren.

Als je hem dan volledig hebt afgewerkt (duurt wel even) dan staat er in het overzicht alleen Serv Pack 2 en de overige patches zijn "weg"

Ik krijg dan het bericht dat het downloaden meer dan 20 uur duurt terwijl ik de hotfixes voor SP 2 al heb gedownload lijkt mij erg lang!
Klopt dit?

Gaarne reactie.

Groetjes,

Klaas van Wingerden

Duurt lang?

hangt van je internetsnelheid af.
Update is ergens tussen de 100 en 150 MB.
Meet een 1 Mbit verbinding zal het niet langer dan een uur duren denk ik.

Je kan het best zo laten als je de hotfixes al hebt, al is het beter (vind ik dan) om de SP te installeren, je kan m trouwens ook gratis aanvragen op de Microsoft site, al is het wel even zoeken.

Zoek bij Download's naar: Order Service Pack 2 on cd, dan zou je m wel moeten vinden.

Of los downloaden en daarna installeren.
Dit gaat veelal vlotter dan de windows update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan