Windows XP proffesional service pack 3 taal veranderen/chipset

Status
Niet open voor verdere reacties.

shevchenko13

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
ik heb windows xp proffesional service pack 3 geinstaleerd op me laptop. Jammer genoeg is het in het engels. Hoe kan ik dat veranderen naar nederlands?

Ik krijg me chipset ook niet geinstaleerd. Het gaat om de laptop acer aspire 5100. Als ik die chipset wil instaleren krijg ik een error maar ik kan nu niet checken wat voor error dat is. maar had te maken met dat er letters/cijfers ofso te lang zijn.

alvast bedankt voor het hulp.

Er zat windows vista op. Het is helemaal opnieuw geinstaleerd naar xp dus denk niet dat het daaraan ligt.

Er zat windows vista op. Het is helemaal opnieuw geinstaleerd naar xp dus denk niet dat het daaraan ligt.

Sorry, begreep dat je alleen een losse XP SP3 op je XP had gezet.

Even terukomen dan op je vraag:

De taal kun je niet veranderen

En zijn voor je laptop/pc wel drivers beschikbaar voor Windows XP als er eerst Vista opzat?

ja, ik had wel een beetje problemen met de wireless driver kaart maar die is opgelost.

alleen de videokaart wat volgens mij in die chipset zit niet kan instaleren.

Alle XP drivers voor die laptop staan gewoon op de Acer site

Ja daar heb die ook allemaal vandaan maar bij die chipset krijg ik een error. Moet ik me vriend dalijk vragen wat voor error dat ook al weer was.

Als ik die chipset wil instaleren krijg ik een error maar ik kan nu niet checken wat voor error dat is. maar had te maken met dat er letters/cijfers ofso te lang zijn.

Staat die Chipset op cd of komt het uit een bestand die je hebt gedownload.

Als de chipset in een mapje staat.bv.

C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Downloads\Chipset 3000\v1\Chipset\Chipset acer aspire 5100

Kopieer dan alleen de laaste map (Chipset acer aspire 5100) naar je c:schijf.

dus (C:\Chipset acer aspire 5100) op deze manier.
En probeer dan nog eens opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan