windows xp registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaen

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2001
Berichten
163
Hallo,

Weet iemand of je bij een reeds geïnstalleerde PC winxp de registratie sleutel kunt wijzigen. Het beteft een legale xp home versie.
Op die manier hoef ik de PC niet te herinstalleren.


Bedankt
 
Geplaatst door Christiaen
Hallo,

Weet iemand of je bij een reeds geïnstalleerde PC winxp de registratie sleutel kunt wijzigen. Het beteft een legale xp home versie.
Op die manier hoef ik de PC niet te herinstalleren.


Bedankt
hoezo ??? je gaat van een legale een illegale versie maken om de pc niet te moeten installeren ? :confused:
 
neen, omgekeerd. De gebruiker heeft, in onwetendheid, een versie van Xp laten installeren en wil deze situatie nu veranderen en zijn eigen OEM versie terug die geleverd werd bij de PC.
 
Vreemd verhaal als die toch al geinstalleerd is hoef je toch niets te wijzigen of wil je een orginele cd met al een geregistreed nummer op een andere pc installeren dat is dus illigaal.

Je kunt wel nummers wijzigen zijn proggie's voor maar illigaal.
 
Neen, ik wil echt een legale versie van XP terug op een PC waar nu blijkbaar een illegale versie opstaat. De gebruiker heeft een OEM versie geleverd bij de PC toen deze nieuw was. Ik wil dus de situatie rechtzetten en niet meer de illegale versie op deze PC. Ik zou graag enkel de sleutel wijzigen naar de legale sleutel zodat de gebruiker verder geen problemen meer heeft, of krijgt met de illegale versie, zonder de PC volledig te moeten herinstalleren. Ik wil dat zo oplossen omdat de gebruiker hier geen schuld treft, hij is immers in het bezit van een legale winXp home. De andere versie is op de pc geïnstalleerd geraakt nadat deze "onder handen" werd genomen door iemand die de PC wel voor hem zou configureren. De gebruiker is (nu nog) een leek en wist dus van niet beter.
 
Geplaatst door Christiaen
Neen, ik wil echt een legale versie van XP terug op een PC waar nu blijkbaar een illegale versie opstaat. De gebruiker heeft een OEM versie geleverd bij de PC toen deze nieuw was. Ik wil dus de situatie rechtzetten en niet meer de illegale versie op deze PC. Ik zou graag enkel de sleutel wijzigen naar de legale sleutel zodat de gebruiker verder geen problemen meer heeft, of krijgt met de illegale versie, zonder de PC volledig te moeten herinstalleren. Ik wil dat zo oplossen omdat de gebruiker hier geen schuld treft, hij is immers in het bezit van een legale winXp home. De andere versie is op de pc geïnstalleerd geraakt nadat deze "onder handen" werd genomen door iemand die de PC wel voor hem zou configureren. De gebruiker is (nu nog) een leek en wist dus van niet beter.
dan kan je best opslaan wat niet weg mag en de legale versie herinstalleren ...
 
Daar zijn wel tooltjes voor. Ik weet niet of het in strijd is met de huisregels, maar dit tooltje komt van een recovery cd af van een computerhandel. Ze gebruiken dit om van de klanten het licentienummer tevoorschijn te halen.

Groeten Oossie
 
De bijlage is te groot, dus weet ik helaas ook niet hoe ik je kan helpen.
Succes in ieder geval, en anders toch de suggestie van de jean maar opvolgen.

Groeten Oossie
 
Toch allen bedankt. Ik zal inderdaad best volledig opnieuw beginnen. Niks aan te doen.

Groeten
 
Via de laatste tip van ellasar heb ik winXP kunnen registreren. Nu heeft hij nog fouten ivm met de active-x besturingselementen die hij niet kan installeren, maar op dit probleem zal ik nog wat verder zoeken. Tips zijn welkom natuurlijk.

Aan iedereen bedankt voor de reacties.
 
Mooi dat het is opgelost:thumb: Staan de beveiligingen niet te hoog ingesteld?
Extra >>Internetopties>Tabblad beveiliging.

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan