Windows XP Service Pack 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

PHPsnaputnie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
55
Ik wil Windows XP Service Pack 3 instaleren, maar er staat dat het verstandig is om van mijn harde schijf een back-up te maken. Dat ben ik ook van plan, maar moet ik het in Backup ( D: ) doen of ergens anders? Want als ik het nou in Backup ( D: ) doe gaan de gegevens dan verloren als er iets mis gaat met de instalatie??

Alvast bedankt:cool:
 
als je dus xp3 op C(normaal dus) zet en het zou fout gaan blijft D behouden
 
als je dus xp3 op C(normaal dus) zet en het zou fout gaan blijft D behouden
Ja mijn windows zit op ( C: ) (er staat een map genaamd windows tenminste)
Maakt het dan ook niks uit als ik het op Data ( F: ) zet, want op Backup ( D: ) past het niet.
Als ik een back-up maak van ( C: ), maakt ie dan ook een back-up van de verborgen bestanden in ( C: ) ???
 
maakt niet uit waar je het zet.als je dan alleen C formateerd blijft de rest dus staan
en bij een back up program kun je toch aangeven wat je wel en niet wilt?
 
maakt niet uit waar je het zet.als je dan alleen C formateerd blijft de rest dus staan
en bij een back up program kun je toch aangeven wat je wel en niet wilt?

Ehh, wie zegt dat er 'geformatteerd' gaat worden?
Die update van SP3 gaat merendeels goed, dus de gegevens zijn dan überhaupt niet verdwenen. Mocht er wél iets mis gaan dan is de voorgaande situatie zelfs weer te herstellen.
Bij de update wordt:
a. de c:\ (ofwel systeem-) partitie NIET geformatteerd.
b. met andere partitites of schijven (noem ze d:\ , f:\ of mij part q:\ ) gebeurt dus bij het installeren van SP3 geheel helemaal naks ;)
 
neeneen zo bedoelde ik het niet

het was als voorbeeld bedoelt.
dat als c geformatreerd zou worden dat er niks met de rest gebeurt.

sorry als het zo overkwam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan