windows xp servicepack 2 wel of -nog- niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds Windows xp servicepack 1 op beide computers staan.
Na vele negatieve berichten , ook uit de directe omgeving, ben ik nogal huiverig om servicepack 2 te downloaden.Ik heb dan ook de automatische updates van Windows uitgeschakeld.
Mijn vraag nu : zijn de bugs e.d er nu uit en is het nu aan te raden pack 2 binnen te halen??Of beter nog te w88??

Ik hoor het wel, en wellicht heeft iemand anders er ook nog wat aan...;)

bedankt alvast voor jullie reacties....:)

Het is inderdaad zo dat bij sommige SP2 wat probs geeft maar bij het merendeel draait hij prima. Ik ken in mijn omgeving niemand met probs. Je kan hem er gewoon opzetten en geeft het problemen haal je hem er in no time weer vanaf via je configuratiescherm, software.

Hoi,

Na de installatie van mijn pc en de installatie van SP2 wou mijn pc helemaal niet meer starten. Kon weer opnieuw beginnen met de installatie.

2 reacties>>>> 1 negatief en 1 positief.....tot nu toe...
meer mensen????

SP2 draait hier probleemloos op twee WinXp Pro computers.
(Pentium 3 en Pentium 4)

Laatst bewerkt:
Wel aan te bevelen: schakel absoluut je firewall uit tijdens de installatie (of liever nog, de-installeer em ff), anders zit er een vet lek in je pc.... na de installatie van sp2 kan je deze gewoon weer inschakelen/installeren

Héél belangrijk: zorg dat je pc vrij is van virussen en spyware voordat je SP2 installeert! Vooral bepaalde spyware kan grote problemen geven nadat SP2 is geïnstalleerd (TV Media bijvoorbeeld).

O ja, bij mij heeft het installeren van SP2 geen enkel probleem gegeven.

mijn p.c is gecrasd bij het istalleren van sp2.
ik heb alles opnieuw erop moeten zetten.
heb in de omgeving meer klachten gehoord over 'kinderziektes'.
ik ben blij dat ik alles weer in orde heb.
en ik denk er voorlopig niet meer aan.:mad:

Hai, :D

Hier in een netwerk op alle pc's SP2 geïnstalleerd zonder problemen!

Maar wel van te voren alle uitleg gelezen van Microsoft over Virusscanners, Firewall's, Server/Client apps e.d..

Dus Voorbereiding is zeker niet onbelangrijk!
Maar voor de meeste thuispc's zal de overstap op SP2 weinig problemen geven...(heb er nu meer als 30 gedaan...no prob's)

See Yah! :thumb:

Hé mensen zenks ;) voor de reacties,

Arretje heeft het over een link >>>maar deze gaat over:
Wat te doen na installatie van Service Pack 2 (SP2), maar even belangrijk ,zeker als de computer zou crashen, wat te doen vóór de installatie!

Wat kun je doen, buiten wat Buffy zegt :Héél belangrijk: zorg dat je pc vrij is van virussen en spyware voordat je SP2 installeert! Vooral bepaalde spyware kan grote problemen geven nadat SP2 is geïnstalleerd (TV Media bijvoorbeeld).
en wat Sarvo zegt: Wel aan te bevelen: schakel absoluut je firewall uit tijdens de installatie (of liever nog, de-installeer em ff), anders zit er een vet lek in je pc.... na de installatie van sp2 kan je deze gewoon weer inschakelen/installeren
Heb jij: "a.jillal" daar dan rekening mee gehouden voordat je pack 2 installeerde???
Enne Joost kun je een link plaatsen over de uitleg van Microsoft? Help je ook andere mensen mee!

Graag nog meer reacties!!!Ik w8 nog ff met installeren...

grz Anja:D

hallo Anja ik had inderdaad de firewal niet uitgeschakeld
Wist ik veel, maar ik heb ook al van anderen gehoord dat dat de boosdoener was.
Ja je krijgt het aangeboden op je scherm, maar ik heb ook geen instrukties ontvangen,dus..
Ik heb het 2 keer geprobeerd. de 2e keer is mijn p.c. dus gecrashd, ik kon niks meer. Dus ik durf er toch niet meer aan. Ik heb n.l. iemand moeten laten komen om alles terug erop te zetten.
i.e.g. bedankt voor je reaktie

groeten Annie

veel problemen

Halo mensen ik ben al 4 dagen bezig. ik via meegeleverde recovery disk terug gegaan naar oude instalatie van xp home.

Nu service pack 2 geinstalleerd maar hij doet het niet echt goed. Als ik wissel van gebruiker looptie bijna gegarandeerd vast. en helf van keren als ik opstart moet ik weer resetten.

Iemand??

Hai Kevin, :D

Dit lijkt me nu typisch een vraag welke je apart moet stellen en niet midden in dit topic..

Op die manier kunnen mensen zich specifiek bezig houden met jou SP2 probleem.

Deze vraag gaat over delen van gebruikerservaringen met XP SP2 en niet over vragen daarover.

Succes! :thumb:

hoi allemaal was ik weer ff

Ik heb nog steeds servicepack 2 niet geïnstalleerd.
Ga wel de link van Joost over de tips van Microsoft eens ff doorlezen, ik hou deze topic nog steeds open voor reacties!! Kunnen er nog meer mensen reageren???
Zodra ik over ga tot installatie horen jullie cker van mij.
(tenminste als alles dan nog werkt haha;) )

groetjes,
Anjatjuh.

Zijn er nog mensen die hun reactie willen geven??

Alvast bedankt!

Anja.

Ondertussen had je het al lang zelf uit kunnen vinden.

Gewoon doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan