windows xp setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

joriosje

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
hallo,
ik heb eens een vraag.
heb eens gezien wanneer windows geisntalleerd werd dat de achtergrond niet de standaard was tijdens de setup ( waar hij afteld vanaf de 39 min...zie afbeelding link )
http://static.flickr.com/88/259110160_b3a06eca50.jpg
dat deze ook aangepast kan worden door andere achtergronden.
ik had dus de vraag als iemand wist hoe en waar ik die speciale achtergronden kan vinden.
heb al zitten zoeken maar vind het niet echt.
kan iemand me helpen?

ik begrijp het niet goed denk ik ...
heb je zelf een installer gemaakt en wil je daarvan de achtergrond veranderen?

*

de link met de foto die je daar ziet, die blauwe achtergrond met die tekst van windows uitleg steeds...
die wil ik veranderen.
ik weet dat het bestaat dus...
ik heb een unna setup gemaakt maar die vervelende achtergrond van windows daar steeds zien word je ook beu as je dagelijks moet instaleren :)
dus wou ik die achtergrond veranderen want ik weet dat het bestaat.
maar hopelijk weet iemand het. :)

Ik denk dat ik het door heb maar ik zou niet weten hoe je het zou moeten doen :P

je wilt dus de windows xp stylen maar op een zeer speciale manier vind ik :P

die afbeelding, is dat van windows xp zelf te installeren?

*

nee gewoon van internet gehaald om te laten zien wat ik bedoelde :)
en das nie speciaal heb ooit zo'n background gezien dan staat er ipv installing windows infecting windows enz met linux logo enz derin of leuke babes op achtergrond altyd leuk op de werkvloer toch :) :p
alle dagen die windows xp background zien begint ook saai te worde ( wat opfleuren e :D )

wel als je het antwoord vind :P
ik wil het ook wel eens proberen :D

wel als je het antwoord vindt :P
ik wil het ook wel eens proberen :D

Maar die splashscreen zie je enkel tijdens de installatie, dat is dus meer om een eigen xp versie te maken, misschien te slipstreamen met sp3 fzo en dan op een cdtje te zetten als backup dat je niet de basisinstall moet doen bij een probleempje, bijvb virusje fzo, maar direct een xp naar jou keuze en smaak hebt.

En ik weet perfect wat je bedoelt maar hoe dat te doen weet ik niet, maar ik ga een zoektocht starten ;)

edit: als je de originele filename nog zou kunnen geven van het install splashscreen, dat zou mijn zoektocht verlichten :)

Laatst bewerkt:
Maar die splashscreen zie je enkel tijdens de installatie, dat is dus meer om een eigen xp versie te maken, misschien te slipstreamen met sp3 fzo en dan op een cdtje te zetten als backup dat je niet de basisinstall moet doen bij een probleempje, bijvb virusje fzo, maar direct een xp naar jou keuze en smaak hebt.

En ik weet perfect wat je bedoelt maar hoe dat te doen weet ik niet, maar ik ga een zoektocht starten ;)

edit: als je de originele filename nog zou kunnen geven van het install splashscreen, dat zou mijn zoektocht verlichten :)

als ik wist wat extensie de file zou hebbe kan ik zoeken, dan had ik ook eens kunnen zoeken wat in vond, maar weet helaas de extensie niet van het bestand :confused:

Ik denk dat je het msoobe.jpg bestand bedoeld.
Op een geïnstalleerd XP of Vista terug te vinden in de system32\oobe submap onder je Windows.
Kijk even of het inderdaad dat is wat je zocht.

Tijs.

*/

Ik denk dat je het msoobe.jpg bestand bedoeld.
Op een geïnstalleerd XP of Vista terug te vinden in de system32\oobe submap onder je Windows.
Kijk even of het inderdaad dat is wat je zocht.

Tijs.

ik vind in de cd wel msoobe.ex_
maar dat is om je licentie te veranderen.
ook als ik het op internet opzoek ik kan natuurlojk ook geen .ex_ openen anders kon ik wel eens zien maar helaas...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan