Windows XP Slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jay018

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Mijn Hibernate-functie doet echt behoorlijk raar. Recentelijk werd door AVG een windowsbestandje verwijderd, dus heb ik met XP Recovery disk mn Windows moeten repairen. Sindsdien is mijn Hibernate functie ook vaag aan het doen (voor die tijd deed deze het probleemloos). En ik gebruik het nogal vaak. Hij gaat een paar keer in de slaapstand, maar na een keertje of 5 kapt ie ermee. Dan is de hele functie weg, ook uit Energiebeheer verdwijnt dan het tabblad Slaapstand. Maar zodra ik de pc weer opnieuw heb gestart is de functie er weer. Daarna doet deze het weer een aantal keer en begint het vervelende spelletje opnieuw. Ik kan m ook niet in de Standby zetten, want daar is ooit in het verleden ook al iets mee misgegaan, want - en ik heb het getimed - zodra ik de functie Standby inschakel gaat de pc automatisch na exact een half uur weer aan; ik heb alleen nergens meer het probleem kunnen vinden. Maargoed de Hibernate vind ik ff het belangrijkste, want tis net even iets sneller dan gewoon opstarten en bovendien heb ik al mn projes weer staan als voorheen en bespaart ook behoorlijk stroom.
Je zult wel begrijpen dat ik het een rotprobleem vind en wil het liefst zo gauw mogelijk dat het opgelost is.

Kan iemand mij misschien goede raad geven, alle hulp is welkom.

Thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan