Windows XP SP3 naar Windows 7 Home Premium?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
191
als ik mijn cd in de pc doe en opstart zou er toch iets moeten staan als: "druk op een toest op de setup te installeren". of niet? weet iemand een oplossing voor dit probleem:confused:
 
Als de boot volgorde in het Bios goed ingesteld staat, dat de er vanaf DVD opgestart moet worden wel ja.
 
Als je 2 drives hebt kun je ook eens proberen hem in de andere speler te doen.
 
Je krijgt eerst de vraag of je vanaf de CD wilt starten. Als je daar niet op reageert dan gaat de PC gewoon weer XP installeren.

Ron
 
En je kunt hem ook erin doen in Windows XP. Dan krijg je de mogelijkheid tot installatie vanuit Windows aangeboden.
 
Persoonlijk zou ik nooit een upgrade doen. Gewoon formateren die harde schijf en het nieuwe OS erop

Ron
 
Persoonlijk zou ik nooit een upgrade doen. Gewoon formateren die harde schijf en het nieuwe OS erop

(Een upgrade uitvoeren) van Windows XP naar Windows 7

Inleiding :

Als u een upgrade wilt uitvoeren van Windows XP naar Windows 7 selecteert u de optie Aangepast tijdens de installatie van Windows 7. Bij een aangepaste installatie gaan uw programma's, bestanden en instellingen verloren. Een dergelijke installatie wordt dan ook een schone installatie genoemd.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/help/upgrading-from-windows-xp-to-windows-7
 
Laatst bewerkt:
via windows kun je idd niet heel je schijf formateren dat moet via installatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan