Windows XP SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo !

Zoals ik al eerder meldde is de pre-beta XP-SP3 uit:

pre-beta SP3, build 3180, 332 Mb na installatie.

Dit SP is om te testen aan een beperk aantal gebruikers beschikbaar gesteld.

Ik heb er pas 1 dag ervaring mee, en kan jullie alleen verzekeren dat het stabiel is.

Nogmaals: pre-beta, dus volledig op eigen risico !

Voor wie niet kunnen wachten: http://www.mediafire.com/?92m9mcqcywy
O ja: uninstaller inbegrepen !

Er staat ook SP3 bij je Windows-overzicht.
Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Is er een andere mogelijkheid om hem te downloaden dan via P2P, zoals bitzip, torrent o.i.d.?

Waarom zou je dat willen? p2p en torrents zijn onveilige manieren om te downloaden, en als het veilig(er) kan, waarom niet gewoon daarvoor kiezen?

Hoi !

Het is gewoon een upload-site !

Als je op het rar-bestand klikt, is het onderste een torrent-link.
Het bovenste is publicity, nergens voor nodig.

Greetz,

Harry.

Waarom zou je dat willen? p2p en torrents zijn onveilige manieren om te downloaden, en als het veilig(er) kan, waarom niet gewoon daarvoor kiezen?

Hangt van je bron af. Er zijn zelfs officieel bedrijven die demo's / trailers via torrents aanbieden om bandbreedte te besparen. Een servicepack zou ik ook niet van Limewire ofzo afhalen nee.

Ik betwijfel of bovenstaande link wel legaal is. Je moet je aanmelden bij Microsoft om de beta van SP3 te mogen downloaden, dus het is niet de bedoeling om dit op deze manier te verspreiden, denk ik.

Hoi !

Het komt van Microsoft, en dus niet illegaal !

Uiteraard is het niet de bedoeling dat beta-testers deze pre-beta gaan publiceren, maar Microsoft weet heel goed dat dit toch gebeurd.

Officieus zijn ze daar blij mee, want: hoe meer testers, hoe beter.

Nadat de twee update's voor Vista, die een aanmerkelijke verbetering inhouden, gepubliceerd waren werd de update binnen een week officieel !

Dat had met die 100.000 beta-testers nooit gelukt.

Hetzelfde geldt hier; bovendien is de doelgroep beperkt, omdat in principe de taal Engels is.

Enne, ik ben een van die beta-testers, vandaar de torrent.....

Greetz,

Harry.

Hoi !

@L.P.: Prima, hoor !

Greetz,

Harry.

even een aanvulling als je deze service pack instaleer met een windows die Ie7 gebruikt,
dan woord deze weer Ie 6 gedowngrade.
het is dan niet meer mogelijk om Ie7 te herinstaleren of je moet de preview pack uninstaleren.
daarom heet het ook pre beta he :D
ik heb een geruchten gehoord dat Ie7 en arero in het nieuw service pack gaan.
ie7 wil ik wel geloven maar of de nieuw vista arero style er in zal zitten moet ik nog zien.

m.v.g virtuosa

Laatst bewerkt:
Ik heb nu xp service pack 2

Hallo allemaal,

Een vraagje. Hoe download ik windows serv pack 3 of 4 zonder een cd voor windows?

Ik heb nu winrar maar snap echt niet hoed dit werkt en hoe als ik de serv pack 3 download ik dit goed installeer. Misschien iemand van jullie tips. Doen jullie altijd:thumb:

Alvast bedankt voor jullie geboden hulp.

Groetjes,
Bingo:)

Jammer dat ik hem niet kan testen omdat ie enkel op engelse windows gaat:confused:
Maar weet er ook iemand wat der allemaal nieuw aan is?

Jammer dat ik hem niet kan testen omdat ie enkel op engelse windows gaat:confused:
Maar weet er ook iemand wat der allemaal nieuw aan is?

niet zo veel bezonders alleen bugfixen.
en bij eigenschapen staat sp3 in plaats van sp2.
er zit nog geen Ie7 in nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan