Windows XP SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atlantis1992

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
23
Hallo,
Ik probeer al dagen SP3 te instaleren maar het wil steeds niet lukken ik krijg steeds de error:'The core system file (kernel) used to start this computer is not a Microsoft Windows
file. The service pack will not be installed. For more Information, see Knowledge base
article Q327101 at http://support.microsoft.com.'
Ik heb gedaan wat er stond.(hier) '/KERNEL=' verwijderd van de boot.ini maar ik krijg nog steeds de melding..Kan iemand mij helpen?
En dit is mijn boot.ini

[boot loader]
timeout=3
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /TUTag=U8CJH5 TUKernel.exe
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition (TuneUp Backup)" /fastdetect /NoExecute=OptIn /TUTag=U8CJH5-BAK
 
Laatst bewerkt:
Probeer je het mischien in een VM te installeren?
Mischien een taal conflict
 
heb je toevallig je opstart scherm veranderd ?
de kernel is veranderd om dat daar het bootlogo in zit gemonteerd je dien eerst deze,
wijziging even ongedaan te maken.
je kan het oude boot logo teru plaatsen via het programma waar je het mee hebt veranderd.
of anders kan je het met ditcommando doen.
sfc /scannow je diend wel over een xp instalatie disc te beschiken.
 
Ik heb het gedaan maar het heeft niet gewerkt zou het kunnen dat de TUKernek.exe bestand bewerkt is en ik hem daardoor niet kan gebruik er staat op de error melding dat de file has been modifyed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan