Windows Xp start niet door na install SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

F1Rules4Ever

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
58
Beste lezer,

Ik plaats deze post voor een collega van mij. Betreffende collega heeft absoluut geen verstand van computers en software. Het volgende is het geval.
Ze heeft SP2 gedownload. Tijdens dit downloaden was ze bezig met schijfdefragmentatie :eek:. Ook stonden haar virusscanner (avast ??) en Zonealarm nog aan. Verder draaide er ook een clean progje mee om spyware en dergelijke te verwijderen :confused:.
Nu wil haar comp niet meer opstarten. Hij start op tot en met het Windows Xp icoon (die met die groene balk) Bij haar is deze trouwens blauw?? Na het Windows plaatje krijgt ze een zwart scherm en de comp start uit zichzelf opnieuw op.
Misschien kan iemand haar hiermee helpen.
Groeten.
 
Via de veilige modus opstarten, en dan proberen een herstelpunt terug te zetten.
 
ij start op tot en met het Windows Xp icoon (die met die groene balk) Bij haar is deze trouwens blauw??

Groen = Windows XP Home Edition
Blauw = Windows XP Professional Edition

Probeer door VOORDAT HET WINDOWS LOGO VERSCHIJNT meerdere malen op F8 te drukken in veilige modus te komen.

Tijdens het downloaden kan je die dingen wel doen (ook niet erg slim maar zou geen kwaad mogen doen). Toch niet tijdens het installeren van SP II?
 
dat verklaart dit
Hij start op tot en met het Windows Xp icoon (die met die groene balk) Bij haar is deze trouwens blauw??
en volgens mij zou je eerst is de veilige modus moeten proberen jah
 
Wow wat een hoop reacties binnen een nachtje. Geweldig. Ik zal het opstarten in veilige modus en dan terug zetten naar een herstelpunt aan mijn collega adviseren. Jullie horen er nog van. THANKS :thumb:
 
ik heb kort geleden precies hetzelfde gehad. Bleek dat mijn harde schijf bijna dood was. Heb er een nieuwe in laten zetten en heb geen problemen meer .
 
Het opstarten in veilige modus en dan resetten naar een eerder herstelpunt heeft gewerkt.
Bedankt allemaal:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan