windows xp start niet meer na netwerk wizzard

Status
Niet open voor verdere reacties.

den01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Berichten
3
Gisteren heb ik geprobeerd van 2 pc's een netwerk te maken met de thuisnetwerk wizzard.En de een opnieuw draadloos internet ingestalleerd( software) De 1 geeft een foutmelding aan waar ik bij het opstarten f1 moet klikken om door te starten.

De ander start windows xp niet meer op. Zodra dus heb ik met f8 windows op gestart met de laatste werkende configuratie. Blijkt dat windows dan is hersteld van een ernstige fout. En mijn draadloos internet doet het niet meer. De de netwerk adaptor is weer verdwenen bij aparaten beheer. Ik heb het weer opnieuw geinstalleerd, herstart, het zelfde probleem. Als windows gaat zoeken naar het besturings programma voor de draadloze kaart geeft deze ook aan dat die niet veilig is maar ik weet niet wat ik anders moet doen.

Wie weet wat er mis is en wat ik er aan kan doen.

Alvast bedankt

Den
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik geprobeerd van 2 pc's een netwerk te maken met de thuisnetwerk wizzard.En de een opnieuw draadloos internet ingestalleerd( software) De 1 geeft een foutmelding aan waar ik bij het opstarten f1 moet klikken om door te starten.

De ander start windows xp niet meer op. Zodra dus heb ik met f8 windows op gestart met de laatste werkende configuratie. Blijkt dat windows dan is hersteld van een ernstige fout. En mijn draadloos internet doet het niet meer. De de netwerk adaptor is weer verdwenen bij aparaten beheer. Ik heb het weer opnieuw geinstalleerd, herstart, het zelfde probleem. Als windows gaat zoeken naar het besturings programma voor de draadloze kaart geeft deze ook aan dat die niet veilig is maar ik weet niet wat ik anders moet doen.
Den

Een digitale handtekening van MS moet garanderen dat de driver aan een aantal voorwaarden voldoet. Voor veel prodcucten is dit nog niet het geval, dus die melding mag je rustig negeren.

Even voor de duidelijkheid:

Pc1: draadloos netwerk en start door nadat je F1 drukt. Oftewel, behalve de F1 melding werkt deze goed.
Pc2: ook draadloos internet? maar na installatie van de draadloze adapter wil de pc niet meer booten.
 
Hoi 2dFreak.

het klopt pc1 doet het prima ik hoef nu zelfs niet meer met f1 door te starten (joost mag weten wat er veranderd is)

Pc2 doet het goed ook met draadloos internet maar als ik hem afsluit en weer opstart, start windows niet meer. En gaat hij steeds opnieuw opstarten tot het beginscherm waar je de gebruiker kiest en begint dat weer opnieuw te starten. de enige manier om Windows aan de praat te krijgen is starten met de laatste goede configuratie en dan heeft tie dus de netwerk adapter eruit gegooit en staat deze weer bij onbekende apparaten.

Maf he!? voor mij wel in ieder geval.
Groetjes Den
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan