windows xp start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk13

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
5
goedemiddag, sinds ik gister mijn computer op de normale wijze uitschakelde,deed hij het vanmorgen niet meer.
Als ik de computer opstart zegt hij dat er een bestand beschadigd of weg is en daardoor windows niet kan opstarten.hij geeft dan aan windows/system32/config
Hij vraagt om hem evt te repareren met de setup cd,alleen deze kan ik nergens meer vinden,iemand een idee dit op te lossen??
 
Je zegt dat je computer niet meer opstart, maar ik veronderstel dat je bedoeld Windows. Al eens veilige modus (F8) geprobeerd?

Jan
 
Je zegt dat je computer niet meer opstart, maar ik veronderstel dat je bedoeld Windows. Al eens veilige modus (F8) geprobeerd?

ja klopt ik bedoel me windows start niet meer op.
Met veilige modus(F8) krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
kan bestand niet vinden of bestand is beschadigd :\windows\system32\config\system.

Het gaat trouwens om een Packard bell imedia 2203
amd athlon xp 2200.
 
Hoe preciezer je de foutmelding hier weergeeft,hoe groter de kand op een eventuele oplossing.

Haal evengoed de volgende file\s op,voor op cd.Je weet hoe een iso te branden.

nee,heb werkelijk geen idee.

kunnen die files dan op een floppy zetten ofzow en dan in mijn eigen computer gebruiken?

alvast bedankt
 
Haal evengoed de volgende file\s op,voor op cd.Je weet hoe een iso te branden.

ik heb dat programmaatje op cd gebrand en hoe nu verder?
 
alvast bedankt voor de moeite,hier heb ik hopelijk wat aan.
ga morgen maar is proberen of ik via die handleiding van microsoft wat verder kom.
 
Kun je beter mijn handleiding volgen, anders keer je terug naar een maagdelijke computer, zoals hij was, vlak na de installatie van windows.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan