Windows xp start niet meer op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark89769

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hallo,

Ik heb hier een probleem, mijn computer wilt niet meer opstarten. Wanneer ik mijn computer aandoe gaat hij gewoon zoals normaal naar de windows laad scherm hier laadt hij windows ook gewoon als normaal. wanneer dat laden klaar is ging hij altijd automatisch naar het aanmeldscherm maar nu blijft het scherm gewoon zwart en start windows niet op.

ik dacht zelf misschien een verlsten harde schijf?? ik heb namelijk de computer 4x geformateerd en opnieuw geinstalleerd even doet hij het dan maar na een paar uur of een dag komt hetzelfde probleem weer te voorschijn.

wie o wie kan mij helpen!!

bij voorbaat dank,
gr Mark

Kijk eens of je stekker van je harde schijf er goed inzit.. dit was bij mij ook de oplossing..

Misschien is anders je RAM geheugens stuk..

Greetz

bedankt voor je reactie, dit heb ik ook al nagekeken en de ram geheugen stickies doen het gewoon en geven ook de correcte waarde aan in bios etc.

vergeten bij de eerste bericht te zetten hij start ook niet in veilige modus op, hij blijft hangen en blijf knipperen zou het kunnen zijn dat er een virus veroorzaker hiervan is :confused:

probeer er eens een andere harde schijf erop te zetten als je die toevallig kunt lenen van iemand anders om te testen of er met de andere hardware niks mis is..

Als de andere Harde schijf het wel doet zij er 2 mogelijk heden:

De harde schijf is stuk ( clusters beschadigd)
of virus die er waarschijnlijk niet meer af te halen valt

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan