Windows XP start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,
Sinds 2 dagen kan ik mijn pc niet meer opstarten. Hij begint, dan komt er een scherm waar je kunt kiezen uit veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, veilige modus met opdrachtprompt, laatst recente instellingen, en wndows normaal starten. Dan als je een van diem ogelijkheden kiest en op enter drukt dan komt het windows logo met de laadbalk in beeld, dan begint de computer opnieuw op te starten en kom je weer in het menu met veilige modus enz.. het maakt niet uit hoevaak ik het probeer hij blijft in die "loop" hangen. Wat is hier aan te doen?

Mvg, Ruben

Hallo,
Sinds 2 dagen kan ik mijn pc niet meer opstarten. Hij begint, dan komt er een scherm waar je kunt kiezen uit veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, veilige modus met opdrachtprompt, laatst recente instellingen, en wndows normaal starten. Dan als je een van diem ogelijkheden kiest en op enter drukt dan komt het windows logo met de laadbalk in beeld, dan begint de computer opnieuw op te starten en kom je weer in het menu met veilige modus enz.. het maakt niet uit hoevaak ik het probeer hij blijft in die "loop" hangen. Wat is hier aan te doen?

Mvg, Ruben

Met een live cd al eventueel belangrijke bestanden backuppen. En met een cd je xp herstellen. google het maar, je vindt veel hits

Bedankt voor je reactie, hoe kom ik aan zo''n live cd? want er staan nog wel wat foto's enz. op de PC die niet kwijt mogen.

Mvg, Ruben

Live CD zou bijv. een Ubuntu Live CD kunnen zijn. Kijk even (o.a.) hier voor instructies etc.

Tijs.

Alleen dan moet ik geen ubuntu maar een windows xp hebben, waar vindt ikzoiets.

Je bent slecht in lezen?
Met een live cd al eventueel belangrijke bestanden backuppen.

Dus waar ga je die Ubuntu Live CD voor gebruiken? Hopelijk hoef ik het antwoord niet te geven hier.

Tijs.

Ik gebruik toch windows xp en geen ubuntu, dan moet ik toch geen livecd van Ubuntu hebben? Dus daarom was mijn vraag waar ik een voor windows vind. En ik vraag ook niet waarvoor ik hem moet gebruiken. Ik heb hier geen verstand van verder, anders zou ik die vraag hier niet stellen, aangezien dit forum is om mensen te helpen en niet af te zeiken verwachtte ik eigenlijk een normaal antwoord op mijn vraag.

Mvg, Ruben

Ik gebruik toch windows xp en geen ubuntu, dan moet ik toch geen livecd van Ubuntu hebben? Dus daarom was mijn vraag waar ik een voor windows vind. En ik vraag ook niet waarvoor ik hem moet gebruiken. Ik heb hier geen verstand van verder, anders zou ik die vraag hier niet stellen, aangezien dit forum is om mensen te helpen en niet af te zeiken verwachtte ik eigenlijk een normaal antwoord op mijn vraag.

Mvg, Ruben

Kijk, een live cd dient om je computer op te starten van de cd, met toegang tot de schijven van je computer. Ubuntu heeft zo een live cd waarmee je dit kan doen. Ubuntu is een besturingssysteem dat kan draaien vanaf een cd. Daarmee maakt het niet uit of je xp, vista, win7, linux weet ik veel hebt ;)

Dus met een live cd kan je gewoon aan de bestanden.

http://www.ubuntu.com/GetUbuntu/download
Hier staat de download link voor ubuntu

groetjes

Oké zal het binnenkort proberen bedankt voor je reactie dit helpt me wel verder :D

Mvg, ruben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan