Windows XP start niet op.. Zwart Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonJis

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Hallo Iedereen,

ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.

Als ik op dit moment mijn XP computer op start zie ik het POST scherm, gevolgd door het Windows laadscherm.. maar hierna krijg ik niets meer te zien .. een zwart scherm.
Je kunt zien dat het scherm aanstaat en aangezien ik het Windows Logo heb gezien neem ik aan dat er Hardware matig niets mis staat.

Ik heb de BIOS defaults geladen en Systeemherstel geprobeerd.. ook heb ik het moederbord ontladen via een ATX reset. de enige optie waar ik op dit moment aan kan denken is het opnieuw installeren van Windows maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt.

Ik kan dus in het BIOS komen en ook in Windows Veilige modus maar zodra ik de computer normaal wil opstarten geeft hij een zwart beeld nadat hij het Windows Logo heeft laten zien.

het zal waarschijnlijk iets heel simpels zijn dat ik moet doen en ben vergeten (hoop ik ..)

Hopelijk weet iemand van jullie raad

Gegroet
TonJis

Als je in de veilige modus kunt komen, dan kun je dus ook je gegevens veilig stellen naar een andere schijf(partitie).

Dat klopt maar ik vroeg me af of er een andere mogelijkheid was zonder dat ik alle gegevens moet kopieren...

Vast wel, maar even overzetten naar een andere schijf / partitie kost weinig moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan