Windows XP start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

j0r

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
3
Ik heb een half jaar geleden een gloednieuw systeem gekocht van 1365 euro. Het is helaas niets dan problemen geweest tot nu toe.. XP startte regelmatig niet meer op met de volgende foutmelding;

"kan het volgende bestand niet vinden: C:/Windows/system32/config/system" (iets in deze trend)

Nadat mijn pc 4 maanden bij Informatique heeft doorgebracht was dit probleem weg. Nu, anderhalve maand later, heb ik te maken met het volgende probleem. De PC start zich gewoon op en ik krijg het 'laad-scherm' van XP ook te zien, maar daarna krijg ik een zwart beeld en gebeurt er niets. Ik heb dit uren aan laten staan, maar er veranderde niets.. Ook het repareren/herinstalleren van XP lukt niet omdat de PC oneindig lang de harde schijf blijft onderzoeken.

HELP!
 
Ik denk dat je harde schijf het dan aan het begeven is. Deze kun je testen met een tooltje die je kunt downloaden van de site van de fabrikant. Ook zou je het RAM even kunnen controleren met Memtest86 (duurt even).
 
Het je de Pc als een gescand op spyware hier kun je een prog downloaden Scan het en verwijder alles wat die tegenkomt. Daarna het Hijack this een scnlog maken kun je Hier downloaden en dan de scanlog hier in deze thread zetten en dan kijken de computerexpres erna.

Je kunt ook je computer helemaal formatteren end an er alles opnieuw opzetten. s6 :thumb:

Groetjes,
 
Ja, ik heb meerdere malen op Spyware gechecked (toen mijn PC het nog deed). Maar jullie blijken niet te snappen dat ik er niets mee kan uitvoeren, XP start niet op. KAN DUS NIET installeren of downloaden of what so ever :( Ik kan XP ook niet opnieuw installeren omdat hij oneindig de HD blijft onderzoeken.. hoe kan ik op een andere manier format C: doen?
 
Heb je een diskette van windows 98 of een cd daarmee kan je de HD formatteren.

Groetjes
 
Geplaatst door j0r
Mja, XP start niet op weet je nog.. :confused:

Als je memtest86 download kun je daar een bootdisk van maken ;). Voor dat tooltje geldt hetzelfde.

Maar ik neem aan dat de harde schijf al een keer geformatteerd is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan