windows XP start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
Nadat ik een oude versie van CorelDraw geïnstalleerd had en deze wilde starten (wat niet lukte), start mijn Windows XP niet meer.
Het logo van Windows verschijnt met het balkje eronder wat vol loopt en daarna niets meer. Uitsluitend een zwart scherm. De muis werkt dan nog wel, dus hij loopt niet vast.
Alle mogelijkheden met F8 (veilige modus) geprobeerd. Hierbij hetzelfde verhaal, alleen een zwart scherm met bovenin en onderaan de woorden veilige modus en verder niets.
Er is een OEM versie bij de levering geïnstalleerd.

Wie weet raad?

groetjes
Juul
 
Ik heb de computerleverancier gebeld en die stuurt me een Windows XP cd rom. Deze zou aansluiten op mijn Windows XP. Dus nieuwe hoop op een werkende computer.
Laat jullie weten of alles goed verlopen is.

Met vriendelike groet,

Juul
 
Alles is toch nog goed gekomen. Na het nieuwe programma geinstalleerd te hebben, heb ik nog zitten klooien met de juiste drivers. Deze heb ik weer met mijn oude computer van het internet moeten halen en op de nieuwe computer moeten installeren.
Achteraf kwam ik er achter dat je oude programma's kunt starten door op de rechter muisknop te klikken op het programma en dan te kiezen voor Eigenschappen en dan het tabblad conpatibiliteit te kiezen en starten in de juiste conpatibiliteitsmodus.
Of dit altijd goed gaat weet ik niet want ik heb het toch maar niet met het bewuste programma gedaan.

groetjes
Juul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan