windows xp te snel geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

amateurtje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
98
Hallo,

Ik heb een upgrade gedaan van ME naar XP-home en daarna te snel XP laten activeren, i.p.v. goed te kijken of alles werkte.

Mijn drivers voor de dvd- speler en cd-rw moesten nog upgrade worden. Van compaq een speciale patch gekregen, maar ik moet wel eerst XP eraf halen en later weer installeren, daar die patch alleen draait op ME.

De vraag is, krijg ik problemen als ik daarna xp weer moet activeren bij microsoft, aangezien het al een keer gedaan is.
 
als je het origineel hebt mag dat nooit een probleem zijn, je kunt in elk geval 5x registreren geloof ik
 
Nee, je kunt zo vaak activeren als je wilt, mits het verklaarbaar is. Maar het is niet nodig, want als je telefonisch activeert krijg je een (lange) code die je kunt noteren. Die kun je desgewenst wel honderd keer gebruiken om te activeren zonder Microsoft te bellen. Een andere mogelijkheid is om een kopie te maken het bestand WPA.DBL op diskette en deze na installatie terug te zetten.
 
Bedankt, het is inderdaad geen probleem, wederom activeren moet je dan doen via de telefoon, al doe je het tig keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan