Windows XP Theme

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Hey Allemaal! :thumb:

Ik heb een vraag want ik ben mijn orginele Windows XP Theme kwijt. In de lijst met Thema's staat alleen nu Windows Klassiek.. geen Windows XP meer! Hoe kan ik mijn Windows XP Thema terug krijgen?

Dankjewel!
 
Hallo,

Dit uitpakken met WinRar

Plakken in C:\Windows\Resources\Themes

De hele map plakken en dan map openen dubbelklik op luna :thumb:

Veel succes:)
 
Hallo,

Dit uitpakken met WinRar

Plakken in C:\Windows\Resources\Themes

De hele map plakken en dan map openen dubbelklik op luna :thumb:

Veel succes:)
Beste wufu, ik zit toevallig op een Windows 2000, maar ik neem aan dat ik gewoon de theme ook voor Windows 2000 kan gebruiken. Uiterraad moet ik dan wel de plaats van het uitpakken wijzigen, maar meer toch ook niet?
 
Beste wufu, ik zit toevallig op een Windows 2000, maar ik neem aan dat ik gewoon de theme ook voor Windows 2000 kan gebruiken. Uiterraad moet ik dan wel de plaats van het uitpakken wijzigen, maar meer toch ook niet?

Beste Jerry Schuffus,

Tot mijn spijt kan ik u niet verder helpen wegens gebrek aan Windows 2000 kennis.
Mogelijk wordt de bestandsexetentie van de Bestand niet herkend/ondersteunt in Windows 2000.

Veel succes:thumb:
 
Beste Jerry Schuffus,

Tot mijn spijt kan ik u niet verder helpen wegens gebrek aan Windows 2000 kennis.
Mogelijk wordt de bestandsexetentie van de Bestand niet herkend/ondersteunt in Windows 2000.

Veel succes:thumb:
Weet iemand anders (met Windows 2000) of dit bestandstype wordt ondersteund (en dus eventueel wil uittesten of de Windows Xp Theme werkt?
 
Niemand die het weet of het kan uitproberen?:(
 
zover ik weet is de xp theme pas bij XP ontworpen dus helemaal niet voor Windows 2000 bedoeld?
Ik wete het niet zeker...

TIP: probeer niets te testen met je theme omdat dat best gevaarlijk kan zijn en je systeem corrupt kan maken
 
Oké, maar het kan toch zijn dat de betreffende extensie ook in Windows 2000 werd gebruikt?
 
Laatst bewerkt:
dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
maar stel dat het zo is, is het nog niet 100% zeker dat het werk.
Misschien zijn sommige verwijzingen er niet en word het systeem alsnog corrupt.

waarom laat je het niet gewoon bij de 2000 theme?
ZO erg is het toch niet.. of koop Windows XP anders ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan