Windows XP Update niet meer en instaleerd niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragon707

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit fora,

Ik heb een vraag, Ik heb Windows XP SP2 Pro geinstaleerd 2 dagen geleden. Maar ik ontvang nooit geen updates meer, Ook kan ik msn niet downloaden van de microsoft site. Omdat de link niet meer bestaat. Wat is er dan verkeerd? Want als ik iets van de microsoft site wil halen gaat alles mis. Niks doet het meer.

Wat doe ik fout???

Ik hoop dat iemand er een oplossing voor heeft, Dat zou mij ontzettend helpen.
Bedankt alvast.

Mvg, Dragon707

Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix

Klik aan: Fix Windows Installer en Fix Windows Update en ook alles in het Registration Center gedeelte.
Klik op Go
Kijk of het daarna wel weer werkt.

Succes,

Tijs.

Het waarom is vanuit een forum moeilijk/onmogelijk te beantwoorden.

En waarom download je Live Messenger (na Dial-a-fix gedraaid te hebben) niet gewoon vanaf deze link?

Tijs.

Hoe zit het met Dial-a-fix? Dat al gedraaid?

Tijs.

Ja, Heb zelfs alles aangeklikt.

Edit: Dit krijg ik als ik op deze site kom: http://g.live.com/1rewlive/nl/WLInstaller.exe
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld).
Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties.
Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen.
Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Laatst bewerkt:
Ok, zorg ervoor dat je die XP met SP2 erin geïntegreerd bij de hand hebt voor de volgende instructies:

in Dial-a-fix:
Klik op het 'hamertje'
Klik (en druk daarna op Go): Reinstall Automatic Updates Service
Klik (en druk daarna op Go): Reinstall BITS

Je kunt er ook Repair/reinstall IE doen. Scroll dan wel even in het deelvenster eronder even naar beneden, zodat je hints krijgt waar de bestanden waar tijdens de herinstallatie om gevraagd wordt gevonden kunnen worden op je harddisk.

Succes,

Tijs.

M.b.t. Live Messenger: Probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Beveiliging
Klik op Vertrouwde websites
Klik op de knop Websites
Vink uit: Serververificatie (https:) voor alle websites in deze zone vereist, en voeg per stuk de volgende 'websites' toe:
*.msn.com
*.msn.nl
*.live.com
*.microsoft.com
*.passport.com
*.passport.net
*.hotmail.com

Hopelijk helpt het om je toch in staat te stellen Live Messenger te installeren vanaf de MSN-website.

Succes,

Tijs.

Nadat ik dat heb gedaan lukt het nog steeds niet. Maar werkt die link wel bij jouw?

Ja, Internet Explorer vraagt of ik het wil opslaan of uitvoeren.

Probeer anders Internet Explorer terug te zetten naar 'fabriekswaarden':
Sluit Internet Explorer
Ga naar tabblad Geavanceerd, en druk op Opnieuw instellen.
Start Internet Explorer weer, en probeer het allemaal weer opnieuw m.b.t. Live Messenger.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ga naar tabblad Geavanceerd, en vink aan: Browseruitbreidingen van derden inschakelen.
Zet ook *.MSN.COM etc. weer terug in de zone Veilige websites.
Start Internet Explorer weer, en kijk of het beter gaat.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan