windows xp verwijderen en opnieuw instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik wil weten hoe ik windows xp kan verwijderen zonder te formateren om hem daarna vers en schoon er op te krijgen ze hebben mij verteld dat ik dan ook opnieuw moet activeren en dat dat eigenlijk maar 5 keer kan
ik heb namelijk een orginele cd dus geen gekraakte

Geplaatst door bouman4
ik wil weten hoe ik windows xp kan verwijderen zonder te formateren om hem daarna vers en schoon er op te krijgen ze hebben mij verteld dat ik dan ook opnieuw moet activeren en dat dat eigenlijk maar 5 keer kan
ik heb namelijk een orginele cd dus geen gekraakte

Wat is precies je probleem?

Je kan Windows niet zomaar "verwijderen"
Je kunt niet zonder besturingssysteem.
Je kunt WinXP wel "verwijderen" zoals jij dat noemt maar dan zul je toch moeten formateren.
Er is ook een reparatie mogelijkheid met de CDRom van XP.

Maar nogmaals......wat is precies je probleem?
Iets meer duidelijkheid.

Grtz.

het probleem is windows is wat over zijn raap geholpen heeft problemen netwerk werkt niet kan geen conflikten vinden reparen helpt niet driver werken niet en nog meer dingen zijn aardig in de war ik wil hem er af gooien en er vanaf de grond af aan weer op maar helaas kan ik niet formateren vanwege bestanden die op de schijf staan die moeten blijven staan en wegens plaats gebrek op andere schijfen niet kunnen verhuizen

Geplaatst door FunZip

Wat is precies je probleem?

Je kan Windows niet zomaar "verwijderen"
Je kunt niet zonder besturingssysteem.
Je kunt WinXP wel "verwijderen" zoals jij dat noemt maar dan zul je toch moeten formateren.
Er is ook een reparatie mogelijkheid met de CDRom van XP.

Maar nogmaals......wat is precies je probleem?
Iets meer duidelijkheid.

Grtz.

Hoe voer ik een reperatie uit in windows xp home???
ik kan het op de cd rom niet ontdekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan