windows XP verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef lindner

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Berichten
14
Hallo wie kan mij ff helpen met XP te verweideren van de C schijf ,kan dat met formatt C .
of met Fdiks???
Groeten stef :(:confused::eek:
 
Met Fdisk de "NON dos" partities verwijderen, issie weer leeg.

Trouwens een veelzegende titel.:confused:
 
lol doe gewoon farmateren C: regtermuisknop op dat station en dan formateren of je doet de windows xp cd erin en instaleerd hem opnieuw krijg je vanzelf het scherm dat je c: wilt formateren :p

Dát gaat dus duidelijk niet werken.. Je kunt de C-schijf nimmer formatteren vanuit Windows zelf.

=====
Hoi Stef lindner,

Als je Windows opnieuw wilt installeren kun je de CD in het laadje schuiven en opstarten hiermee. De Windows set-up biedt je de mogelijkheid om alle partities te verwijderen. Vervolgens kun je ze opnieuw aanmaken, formatteren en Windows installeren.
 
Windows Xp

Hallo Heren ,

ik heb mij zelf ff verdiep in windows heb van alles geprobeerd en ja hoor ben er uit,
naar vier keer te hebben probeerd om de bios te openen en toen dat eindelijk lukte heb ik de cdrom als eerste gezet en toen deet hij het.
Bedankt voor jullie hulp lange Pier en Sander 1988, had het dit keer niet nodig,maar wil wel vragen als ik weer wat heb om het dan ook weer via deze weg tevragen.
Groeten Stef :thumb::):D:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan