Windows Xp Virus Moet geformateerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwinta

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
ik heb windows xp op mijn computer maar op die computer zit een hele grote virus die ik er met geen mogelijkheid afkrijg ik heb al verschillende viruscanners geprobeerd maar k krijg hem er niet af het is een trojan horse.
ik wil me cmoputer formatteren maar het lukt niet
Wat moet ik doen ?
Help me PLz:P

Een Trojan Horse? Dat zijn het vaak, maar heb je ook een naam?
Natuurlijk kan hij eraf ;)

jah mijn naam is terry
maar die trojan horsek kijrg ke er egt niet af hoor

Hahahahaha....even lachen hoor!!

Niet jou naam maar die van de trojan!!!

wuhauhahu lolzz er staat telkens
Virus infected by Trojan Horse V22.21 Plzz Activate virus scanner

Hmm

Krijg eerder de indruk dat er modemprotocollen verkeerd worden geintepreteerd
V22.21

Sinds wanneer heb je dit probleem??
Na een crash of een per toeval installatiefout??

gr
Dutch

geen programma zegt dat
het komt er gewoon ineens te staan in een vakje met bovenaan Warning
en daaronder dat van dat trojan horse :S

ik kreeg het toen ik een keer op yahoo.com
ging zoeken naar als het goed is "mmorpg"
en toen klikte ik een van de resultaten en toen liep me computer vast
en kreeg ik ineens een virus

oowke ik heb nu dus dat gedaan wat jullie zeiden hij vond allemaal infected files
maar nu krijg ik nog steeds dat probleem van die trojan horse v22.21 :S
en en nu staat er ok als ik het internet open detected spyware:S

de spybot vond de infected files en de online scan vond ook wat dingetjes an dialer ofzo :S

ofzo :confused: daar hebben we weinig aan, ook een dailer kan onder de trojans vallen.

Omdat er nog steeds veel onduidelijkheid blijft, raad ik je aan om naar het Antispywareoffensief te gaan (je moet wel weer registreren) en daar een HiJack log te plaatsen, ook is daarmee te achterhalen of en welk virus er dan op je pc zou moeten staan.

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Voordat je een Hijacklog plaatst , volg de instructies in dit topic: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

het is wel mogelijk lees mij bericht

Het is wel mogelijk om je pc te formateren ook als je een backdoor trojan erop heb zitten.
Gebruik f disk das een progie wat op een floppie staat daarmee kun je de patitie's verwijderen.
als die verwijderd zijn kun je gewoon je windows cd erin doen en beginnen met formateren.

Greetingz WallyD

Tuurlijk is dat mogelijk!!! Maar om nou je PC te formateren omdat je een trojan hebt?????
Gaat wel wat ver hè....

Re: het is wel mogelijk lees mij bericht

Geplaatst door wallyD
Het is wel mogelijk om je pc te formateren ook als je een backdoor trojan erop heb zitten.
Gebruik f disk das een progie wat op een floppie staat daarmee kun je de patitie's verwijderen.
als die verwijderd zijn kun je gewoon je windows cd erin doen en beginnen met formateren.

Greetingz WallyD

Heb jij iemand horen beweren dat het niet mogelijk is?
Wat wij wel beweren is dat het in 99% totaal overbodig is en dat er simpelere manieren zijn om van een virus/adware/spyware af te komen, mocht dat allemaal niet werken kan je altijd nog tot formatteren overgaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan