Windows XP, Vista of 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzur

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
21
Hallo,

Ik ga (ooit) een pc van Dell kopen en dan waarschijnlijk een XPS 430. Ik ben een gamer dus gebruik hem dus ook voor games.
Nu zit wel met het probleem welke moet ik kiezen? XP, Vista of 7. Nu kunnen we gaan discuseren over eigen mening van de besturingsystemen, maar ik heb liever iets wat gewoon de beste prestatie is voor games.

Als iemand me hier mee zou kunnen helpen dan heel graag:thumb:!!
 
Afgezien van je games zou ik voor 7 gaan. XP wordt nog maar 3 jaar ondersteund, en dan moet je alsnog over.

Vista spreekt voor zich. ;-)
 
Laten we voorop stellen, nu windows 7 uit zal het alleen maar lastiger gaan worden om op nieuwere systemen xp geleverd te krijgen. Ook zal het steeds moeilijker gaan worden om xp drivers te bemachtigen voor de nieuwere hardware.
Gelukkig heeft microsoft aangekondigd dat voor de meeste hardware de drivers van xp/vista eventueel ook kan worden geinstalleerd onder windows7.
Als je slim bent en alle drivers voor xp zijn nog beschikbaar zou ik daarvoor gaan.
En windows 7 als 2e OS installeren voor de nabije toekomst.
Zo blijf je in de oude sfeer en kan je proeven van de nieuwe.
 
Windows 7 zonder twijfel, zolang je je bij de 64-bits houdt natuurlijk.
 
Ik zou je pc gewoon bij Alternate (zelf gedaan), Azerty, 4launch etc. kopen. Scheelt je een doos met geld. Windows 7 bevalt hier uitstekend.
 
Allemaal heel erg bedankt!
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Windows 7 toch de beste keuzen is. Ik ga dan ook 64-bits nemen. Ik had ook al gehoord dat Windows Vista een ramp was.

Bedankt voor jullie reacties:thumb:
 
Allemaal heel erg bedankt!
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Windows 7 toch de beste keuzen is. Ik ga dan ook 64-bits nemen. Ik had ook al gehoord dat Windows Vista een ramp was.

Bedankt voor jullie reacties:thumb:

Laten we wel vast stellen dat het het niet meer is. Ik heb het voor Windows 7 gebruikt met SP2 als ik me niet vergis, en ik heb geen software problemen gehad. Maar als je kan kiezen, kies Windows 7 (64-bit ofc).
 
Laten we wel vast stellen dat het het niet meer is. Ik heb het voor Windows 7 gebruikt met SP2 als ik me niet vergis, en ik heb geen software problemen gehad. Maar als je kan kiezen, kies Windows 7 (64-bit ofc).

Ik wacht gewoon tot Dell Windows 7 op de XPS's instaleerd. Daar wacht ik nu op!
 
Ik heb de offtopic berichten verwijderd. Vanaf nu ontopic weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan