windows xp visual styles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bang dat 'dat' Ferrari thema er niet mee aan de gang is te krijgen.
 
Had hem niet gedownload, wel een paar andere die ik wel aardig vond, en die werkte prima, je hebt inderdaad wel de goede bestanden nodig, de theme file en de map daarvan.
 
Download het is...........misschien heb jij een idee??
 
Het is zo simpel, als je het weet.:cool:

Maare, eerst die Uxtheme patch gebruiken, het bestand ergens kopieëren, handig is natuurlijk eerst een map Ferrari maken, in de map windows\resources\themes, en daarnaartoe kopieëren, en dubbelklik dat bestand, ferrari1.msstyles.
 
Het is zo simpel, als je het weet.:cool:

Maare, eerst die Uxtheme patch gebruiken, het bestand ergens kopieëren, handig is natuurlijk eerst een map Ferrari maken, in de map windows\resources\themes, en daarnaartoe kopieëren, en dubbelklik dat bestand, ferrari1.msstyles.

Schiet mij maar lek.......ik heb het geprobeerd onder VMWare maar daar gebeurt echt helemaal niets.
Zou dat aan VMWare kunnen liggen of………………
 
Probeer het eens met een ander bestand met de extensie msstyles, krijg je een voorbeeld in vormgeving.
 
Probeer het eens met een ander bestand met de extensie msstyles, krijg je een voorbeeld in vormgeving.

Ik heb nog een andere van de zelfde maker gedownload en in VMWare niets, in de “gewone” PC werkt het wel…..nu jij weer. :)
 
Nee, nee, je had die beurt, en krijgt die beurt, nu nog iemand zoeken die hem wil geven, want daar pas ik.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan