windows xp windows 7/8 dual boot

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben nog 1 probleem tegengekomen er kwam geen geluid uit de computer dus ik had de geluidsdriver gedownload van de acer site maar deze werkt alleen op windows 2000/xp/vista niet op 7

Ik had gehoopt dat jezelf al gekeken zou hebben of w7 wel zou werken op je pc en of alle drivers voorhanden waren.
Probeer eens of je ze kan installeren onder compabiliteit.Sla de vista driverpackage op op je buroblad en rechtermuisklik -eigenschappen.Kies daar voor compabiliteit-vista.
Evt zou je nog kunnen proberen of w7 je ze geeft bij de updates.

er is nog een ding, als ik de geluidsdriver van de acer site wil installeren krijg ik de melding: deze software is alleen geschikt voor windows 2000/xp/vista

Dan zou ik de Vista-driver proberen in dit geval. Download de driver handmatig en installeer hem vanaf je pc. Of het werkt merk je dan wel.

Sorry was vergeten te zeggen maar ik had al de vista driver geprobeer en deze werkte goed

Ja alles werkt alleen er komt best vaak te staan dat hij updates aan het downloaden is is dit normaal?
Niet dat ik er veel last van heb of zoiets

Als je pas een nieuw OS hebt geïnstalleerd is dat heel normaal dat er voorrlopig veel updates worden opgehaald. Je zou ervoor kunnen kiezen om het handmatig te doen, dan ben je er in 1 keer van af. :D

oke is goed zal het wel ff handmatig proberen maar dan werkt verder alles goed :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan