Windows XP Wordt Steeds Gekker...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Game2Game

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Ik was laatst bezig en toen haalde ik de prullenbak leeg.. en leeg was die, maar dat icoontje van prullenbak werdt niet veranderd in een lege... nogmaals prullenbak leegmaken en toen kreeg ik dit
WindowsVerwijderen.bmp

Vondt het wel grappig (Pc opnieuw opstarten en toen was het weer weg) maar zo zieje dat er in Windows XP alleen maar fouten zitten...

Wellicht een virusje te pakken dat de tekst in je register aanpast.

Kom, kom, in Windows zitten niet "alleen maar fouten". Er zitten heus goede dingen aan, hoor :) Sinds XP ben ik een behoorlijk tevreden Windows-gebruiker. Maar het lijkt inderdaad wel grappig, zo'n melding. Toch voor de zekerheid even wat scans doen anders is het binnenkort minder grappig.

ik ben ook super tevreden met xp pro.
Beter als 2000 vind ik tenminste.

ik ben ook zeer tevreden met xp hoor maar soms krijg je van die dingen... en nee is geen virus gewoon iets raars van pc zelf :p denk ik :confused:

tja windows is ook zoiets dat niet veel verder ontwikkelt word eenmaal het uitgebracht is. Het is en blijft xp. En als je iets wil hebben dat verder ontwikkelt is moet je maar longhorn kopen. Of vista is het tegenwoordig zekers.

Denk jij trouwens echt dat de mensen die xp ooit ontwikkelt hebben nog xp gebruiken neen die zijn al lang met vista bezig en dus blijven de fouten erin want niemand ziet ze :p

lol je moet vooral longhorn pakken. whahha

Als er iets onstabiel is is het longhorn wel.

En xp ontwikkeld wel degelijk.
van xp home naar xp pro naar xp 64bit en nu weer xp media center.

Je denkt toch cker niet dat heel microsoft bezig is met het nieuwe en het "oude" xp laat liggen.

Als ze dat zouden doen verliezen ze veel klanten.
Aangezien microsoft toch al zoveel kritiek heeft, zullen ze dat niet riskeren.

Moet het nieuwe windows eerst zien en dan pas geloven. Dalijk wordt het net als longhorn een flop.

Vista is toch nog niet officieel uit? toch?

D8 het niet... zal even kijke en zal het dan posten :D

Hier staat wel wat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

Die screenshot lijkt wel een Skin voor windows Xp... Srry vindt het Uiterlijk lelijk en Droefig... doe mij maar het vrolijke XP :D

Ps. Weet niet of deze info klopt hea.. zoek ook maar wat :p

Laatst bewerkt:
Hallo, @MUKKEL,

W2K is heel wat stabieler dan WxP. (Langer doorontwikkeld)

Vista is op de E3 als test vrijgegeven voor developers van 3th party software. De meeste functies werken nu al hoor. (Zoeken/link hierboven, vorige bericht) levert je de testrelease wel op, en ga zelf eens checken hoe je het vindt.

Jij bent een microsoft fan zekers.
Waarom ontwikkelt microsoft omdat ze er geld voor krijgen
x64 moet je voor betalen
media cent moet je voor betalen.
XP is dood er worden alleen nog patches voor security gegeven omdat anders windows een enorm slechte naam kwa veiligheid zou hebben.
En geloof mij maar de mensen bij microsoft gebruiken al lang geen xp meer. Zeker de developers niet meschien nog een paar keer om de patches te testen enzow maar ja .
Geplaatst door mukkel
lol je moet vooral longhorn pakken. whahha

Als er iets onstabiel is is het longhorn wel.

En xp ontwikkeld wel degelijk.
van xp home naar xp pro naar xp 64bit en nu weer xp media center.

Je denkt toch cker niet dat heel microsoft bezig is met het nieuwe en het "oude" xp laat liggen.

Als ze dat zouden doen verliezen ze veel klanten.
Aangezien microsoft toch al zoveel kritiek heeft, zullen ze dat niet riskeren.

Moet het nieuwe windows eerst zien en dan pas geloven. Dalijk wordt het net als longhorn een flop.

Vista is toch nog niet officieel uit? toch?

wij hebben de laatste vista hier wat gebruikt op een test-pc ... ramp o ramp !!

De originele vraag is opgelost. Nu gaat het way offtopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan