Windows Xp Ziet geen internet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter ImBLD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ImBLD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2013
Hallo,

Ik heb windows xp opnieuw geïnstalleerd en was bezig met de standaar dingen er weer op te krijgen ( Betere Webbrowser, Drivers, Skype enz)
En nu heb ik dit gedaan met mijn sitecom internetstick, En nu wil ik weer gewoon internet hebben via mijn internetkabel.
Alleen mijn computer geeft geen Lan verbinding aan bij netwerkverbindingen.

Dus heb ik hier nog aparte drivers voor nodig of moet ik dat bij de instellingen van windows doen?

- Erwin K

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je zal bij een schone installatie ook je hardware drivers weer opnieuw moeten installeren zoals chipset en inderdaad dus netwerkkaart driver

Aangezien het je netwerkadapter betreft die geen stuurprogramma heeft, moet je op een andere computer dit stuurprogramma downloaden, dit op een USB-stick of iets dergelijks zetten en dit overbrengen naar de Windows XP-computer. Vervolgens moet je op deze computer Apparaatbeheer starten, de netwerkadapter openen en Apparaatbeheer naar het stuurprogramma laten zoeken.

Aangezien het je netwerkadapter betreft die geen stuurprogramma heeft, moet je op een andere computer dit stuurprogramma downloaden, dit op een USB-stick of iets dergelijks zetten en dit overbrengen naar de Windows XP-computer. Vervolgens moet je op deze computer Apparaatbeheer starten, de netwerkadapter openen en Apparaatbeheer naar het stuurprogramma laten zoeken.

Ik heb dit geprobeert maar de enigste die bij stuurprogammas staat is mijn internetstick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan