Windows XP zonder CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Beste Helpers,

Ik heb hier een computer waar Windows XP al op stond geinstalleerd. Ik wil nu een nieuwe pc kopen en ik vraag me het volgende af: Is het mogelijk om een windows cd aan te vragen met mijn cd serial die met een sticker op mijn kast is geplakt? Zodat ik op mijn nieuwe pc windows XP weer installeren.

Vriendelijke groet

Denk neit dat dit gaat...
Je betaald per licentie...en vaak zijn de meegeleverde cd's niet geschikt voor nieuwe installaties...

Denk neit dat dit gaat...
Je betaald per licentie...en vaak zijn de meegeleverde cd's niet geschikt voor nieuwe installaties...

Dus je raad me aan gewoon een nieuwe XP cd te bestellen? Of toch voor vista gaan?

Zelf blijf ik voorstander van XP...niets tegen op vista, maar zp werkt nou eindelijk gemakkelijk voor mij...
Ik heb gelukkig een cd voor nieuwe installaties...Je kunt het truckje proberen van wanderer.
Als dat ninet lukt meot je serieus afwegen, vista of xp? En dan hoe je aan die XP versie komt...

Als dat trucje niet werkt moet je dus aan een andere manier aan windows xp komen.
Kan je kopen, lenen van buren/vrienden of downloaden

Als dat trucje niet werkt moet je dus aan een andere manier aan windows xp komen.
Kan je kopen, lenen van buren/vrienden of downloaden

Dus als ik het goed begrijp, kan ik met de cd van bijv. de buren en met mijn code xp installeren op een andere pc?

dat betekend dat ik na 30 dagen er niks meer aan heb? want dan moet je windows activeren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan