windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien55

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
ik heb windows xp op mijn computer bij het opstarten gebeurd het regelmatig dat hij weer uitvalt en gelijk weer opnieuw opstart en het gebeurd ook regelmatig zomaar bij een spellestje of tijdens het surven rara rara hoe kan dat?

Kan een hard of software probleem zijn.

Doe eerst eens dit:

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot

Je pc zal daarna niet meer opnieuw opstarten maar je krijgt dan een blauw scherm met een foutmelding en die foutmelding is belangrijk om je probleem op te lossen.

Dus mocht je een blauw scherm krijgen noteer dan de foutmelding en post hem hier

Geplaatst door m@rio

Doe eerst eens dit:

Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot

Je pc zal daarna niet meer opnieuw opstarten maar je krijgt dan een blauw scherm met een foutmelding en die foutmelding is belangrijk om je probleem op te lossen.

Dus mocht je een blauw scherm krijgen noteer dan de foutmelding en post hem hier
heb ik gedaan tot nog toe gaat alles goed dank je

Geplaatst door m@rio

Doe eerst eens dit:

Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.

is al opgelost
zat hem in muzic match heb ik ver wijderd alles in orde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan