Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abyss

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2005
Berichten
353
Ik wil graag een soort test schijf maken om te controleren of een bepaald moederbord.werkt.
Ik knutsel nogal veel met computers en dan wil ik niet elke keer een volledige versie winxp op de harde schijf zetten.

Heeft iemand een idee hoe ik een soort her startende hardeschijf maak. Dus een schijf waar alleen het begingn van windows opstat . Zodat je op het scherm het logo van XP ziet verschijnen maar dat de pc dan uitschakeld en weer op nieuw opstart.


:shocked: :eek:
 
Abyss zei:
Ik wil graag een soort test schijf maken om te controleren of een bepaald moederbord.werkt.
Ik knutsel nogal veel met computers en dan wil ik niet elke keer een volledige versie winxp op de harde schijf zetten.

Heeft iemand een idee hoe ik een soort her startende hardeschijf maak. Dus een schijf waar alleen het begingn van windows opstat . Zodat je op het scherm het logo van XP ziet verschijnen maar dat de pc dan uitschakeld en weer op nieuw opstart.


:shocked: :eek:

lol
dat kan je met winxp vergeten
install win 98 of 98 se voor dat werk
winxp gaat niet om dat deze hardware verbonden is :thumb:
 
Ik heb het zelf al een keer mee gemaakt dat de computer winkel het op deze manier heeft gedaan.


Ik kreeg op de een of andere manier toen windows XP niet meer geïnstaleerd
Die computerboer vertelde mij dat zij dit testen met een soort hardeschijf waar een gedeelte van XP opstaat, niet helemaal omdat het systeem dan te veel te voorduren zou krijgen.:(
 
Er is wel een Xp in omloop die 'Stript to the bone edition' heet.
Sla eens aan het Googlen.
 
dat zal echt geen windows xp geweest zijn maar een preinviroment omgeving.
 
Je kunt ook het prog (Winternals) opzoeken als je die op cd zet kunt je een soort van winxp opstarten vannaf de cd, zo kun je in iedergeval checken of je bordje loopt.

grt Dennis
 
dat zal echt geen windows xp geweest zijn maar een preinviroment omgeving.
Wat je bedoelt met 'preinviroment omgeving' is me niet duidelijk.
Wel kan ik je laten zien wat ik in huis heb. Kijk vooral naar de omschrijving en het aantal mb's.

attachment.php
 

Bijlagen

  • Stripped.jpg
    Stripped.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie hulp hier heb ik zeker wat aan ik ga het e.e.a eens uittesten

Bedankt:) :) :thumb: :thumb:
 
Ik heb de versie inmiddels gevonden. Is maar 128 mb groot werkt super

Intresse mail me gerust
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan