Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

breinstijn

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Hallo,

ik heb een vraagje. Ik heb op mijn c-partitie, waar windows opstaat, nog steeds een oude windowsmap staan. Ik heb afgelopen weekend verschillende keren geprobeerd de schijf te formatteren, maar dat lukt niet. Niet via de pc en ook niet via de installatie. Wat kan ik eraan doen? Bij voorbaat dankt!!.

Wat is precies je bedoeling? Wil je de hele schijf leeg hebben en Windows opnieuw installeren?

Wanneer je 100% zeker weet dat de bestanden in de map niet gebruikt worden, gewoon de map verwijderen, eventueel vanuit de veilige modus.
Formatteren gaat natuurlijk niet omdat de map neem ik aan op je C schijf staat

Wanneer je 100% zeker weet dat de bestanden in de map niet gebruikt worden, gewoon de map verwijderen, eventueel vanuit de veilige modus.
Formatteren gaat natuurlijk niet omdat de map neem ik aan op je C schijf staat

De map staat inderdaad op mijn c-schijf. Ik ben 100% zeker dat er niks uit de map gebruikt wordt. Ik heb de map geprobeerd weg te gooien, ook in de veilige modus. Maar krijg hett bericht dat de map niet verwijderd kan omdat het niet gevonden kan worden!!!

Kun je de map wel openen in verkenner en wat staat er dan in?

Ben je eigenaar van de map?
Wordt de mak nog gezien als 'systeembestand'?
Wat is de --exacte-- foutmelding? "dat lukt niet" is zo weinig informatief ;)

Ik ben inderdaad de eigenaar van de map. De foutmelding is dat een bestand niet kan vinden, het is niet duidelijke welke, want er staan allemaal tekens. En dat het pad of bestandsnaam goed zijn. Ik kreeg met de installatie ook de melding dat er niet geformarteerd kon worden, omdat installatiebestanden op zou staan.

Ik kreeg met de installatie ook de melding dat er niet geformarteerd kon worden, omdat installatiebestanden op zou staan.
Dat is als het goed is een waarschuwing, geen foutmelding.
Daarna kan je ervoor kiezen om tóch door te gaan.

Welke map wordt nu gebruikt als Windows map dan?

(En nogmaals: wat is de --exacte-- foutmelding?)

De foutmelding heb ik hierboven weergegeven. De windowsmap kan niet verwijderd worden, want het opgegeven bestand wordt niet gevonden. Windows staat in een andere map op de c-schijf geinstalleerd.

ik heb in de map zitten kijken. Wat niet verwijderd wilt worden is de map securom in de map aplication data:) Wat kan ik hier aan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan