windows xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
hoi
een vrind van een vriend van mij van mij dacht wel even een oude laptop te maken van de wal in sloot.
ik krijg een fout melding ox000001 en ox0000000 onhelstelbare fouals ik nu een nieuws windos oem verie koop heb ik dan kans dat die het wer doet.
Zo zie je maar zeggen dat ze er verstand van hebben maar onder tussen .
ik heb gelukkig nog en pc
gaat het niet nou dan heb ik pech maar ik dacht ik ga het toch even vragen achteraf blijkt hij een andere versie er over heen gezet die ouder is ik was er niet bij want dat weet ik zelf ook wel dat dat niet kan.
Maar goed ik hoop dat jullie nog een tip hebben
bedankt alvast marg

Sorry hoor, maar wat is nou je vraag?

Je verhaal is wel heel erg onduidelijk...

Sorry hoor, maar wat is nou je vraag?

Je verhaal is wel heel erg onduidelijk...

als ik de laptop opstart krijg ik dus alleen een blauw scherm met de title onhelstelbare fout hopelijk kun je hier meer mee
marg

als ik de laptop opstart krijg ik dus alleen een blauw scherm met de title onhelstelbare fout hopelijk kun je hier meer mee
marg

als ik hem aanzet en op F8 druk dan komt er zo`n programma wat je allemaal kunt doen met het opstarten.
weet iemand wat ik dan moet hebben zodat ik in ieder geval weer op windows kom .
heb al een paar aangeklikt maar dat hielp niet.
Wie o wie kan mij opweg helpen.
Bedankt marg

als ik hem aanzet en op F8 druk dan komt er zo`n programma wat je allemaal kunt doen met het opstarten.
weet iemand wat ik dan moet hebben zodat ik in ieder geval weer op windows kom .
heb al een paar aangeklikt maar dat hielp niet.
Wie o wie kan mij opweg helpen.
Bedankt marg

ps
volgens mij kom ik dan bij c:/ terecht maar ik weet dus niet waar ik dan moet wezen .
Van de week had ik het gevonden maar te snel weggedrukt als ik daar op kom ben ik al een stukje verder.
Nou nu maar hopen dat iemand mij een hint kan geven.
marg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan