windows ziet internet niet bij upgrade poging

• Onderwerp starter Onderwerp starter arzu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

arzu

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Na veel gezeur met virussen heb ik geformatteerd en wil direct upgraden naar sp2. Nu werkt email en internet explorer weer gewoon met internet, maar ga ik via windows upgraden, dan blijft windows volhouden dat ik geen internet verbinding heb! Wie helpt?

Geplaatst door arzu
Na veel gezeur met virussen heb ik geformatteerd en wil direct upgraden naar sp2. Nu werkt email en internet explorer weer gewoon met internet, maar ga ik via windows upgraden, dan blijft windows volhouden dat ik geen internet verbinding heb! Wie helpt?

je kan de updates ook los downen. servicepack 1 en 2 zijn via de site van microsoft te downen, voor de voledige versie moet je die voor netwerkbeheerders downen kijk wel welke versie van windows je hebt ned/engels home/pro
Bij de automatische updates wil wel eens wat mis gaan daarom beter de volledige servicepack downen dan pas instaleren

(zie onder ned ed.)
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

als je taal wijzigd op site krijg je de juiste taal die je nodig hebt

ps kan het zijn dat je firewall de download blokkeert? check dit even

Laatst bewerkt:
Hallo, Ik ben inderdaad maar even naar de site van microsoft gegaan, en heb hem daar gedownload.
Daarna ging upgraden wel goed. Bedankt!

oh ja het gaat hier om de legale home versie die ik bij de computer kreeg bij aankoop. Ik heb mezelf inderdaad destijds geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan