Windows zit vast in Loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

heritage007

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Berichten
7
vanochtend deed de computer het nog helemaal, maar op een gegeven moment sloot hij vanzelf af en als ik hem opstart krijg ik de melding dat windows niet correct is afgestloten enz. en dan krijg ik het keuze menu met veilige modus enzo.
maar als je een van die dingen kiest krijg ik eerst 3 laadschermen die ik ook zie en 0.6 seconen het windows logo met daaronder het balkje, maar dan flikkert het beeld weer even en keert hij weer terug naar het veilige modus menu.
ik heb geprobeerd de pc te herstellen met de recovery cd maar dat krijg ik nadat ik herstellen heb gekozen het blauwe foutmeldings scherm en moet de computer dus weer opstarten.

dit herhaalt zich dus gewoon en ik kan de pc ook niet gewoon resetten ivm belangrijke bestanden

iemand een idee?
 
systeemhersel al geprobeerd ? 1week terug zetten dan zou hij het weer moeten doen cucces mvg jaap:thumb:
 
nee hij gaat dus niet tot het account kiezen en ik heb ook geen idee wat het Bios wachtwoord is, kan me namelijk niet herinneren dat ik er een heb geinstalleerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan