windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

lassiepassie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
2
hallo,ik heb een probleem met windows xp, ik heb er een nieuwe cd-romspeler ingezet.
maar dat ging niet helemaal goed volgens mij, want toen ik hem op nieuw heb opgestart, sloot hij windows opeens af en kwam er een blauw scherm, daar stond van alles op, ook dat er te weinig geheugen was?? dus heb ik de cd-rom speler afgekoppelt en verbonden met andere draden, toen heb ik hem weer opgestart kreeg ik hetzelfde. zonder speler deed de computer gewoon tot dat ik de speler weer plaatste en in het opstarte een ander blauw scherm kwam waarop stond iets van dat de harde schijf aangepast werd ofzo. toen windows werd opgestart kreeg ik weer dat eerste blauwe scherm. daarna cd-romspeler door de kamer gegooid en de computer zonder dat ding opgestart, doet hij het niet meer!! krijg ik steeds dat eerste blauwe scherm, dat er niet genoeg geheugen is. hoe kan dat? in veiligheids modus doet hij het ook niet. kan iemand mij daar mee helpen?
 
dat kan ik niet snel lezen want het staat er maar en paar sec. en dan start hij meteen weer opnieuw op. iets met geheugen tekort of dat ik een bios update moet doen maar ook een fout melding. maar details kan ik niet zo snel lezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan