windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

hela36

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
goedemorgen
vraag:ik krijg de melding bij in installatie van flightsimulator ,MSI.CHM.
heeft iets te maken met windows installer?
vr gr hela36

is Flight Simulator compatibel met windows 10? Indien dat niet is, dan probeer je compatibiliteitsmodus; Maar dat is eerlijk gezegd met 1% kans dat het werkt.

halo Hela,

welke foutmelding krijg jij?

Heeft niets met Installer te maken, lijkt me, maar meer met het niet geregistreerd zijn van .CHM bestanden (dus Help-bestanden).
Doe wat in deze discussiedraad staat, dus begin met de 3 regsvr32 opdrachten in een CMD-venster "Als Administrator uitvoeren". Die commando's werken ook in W10, heb ik zojuist getest.

Desnoods haal je daarna even ergens een .CHM bestand op om het openen met het juiste programma vast te leggen. Een voorbeeld bestand (in een .zip ingepakt) kun je hier downloaden.
Overigens hoefde ik die laatste stap niet te doen, en werd het voorbeeldbestand direct correct geopend.

Tijs

Laatst bewerkt:
windows 10

hallo.
als ik flight simulator x wil installeren, dan gaat dat tot bijna aan het eind dan stopt alles .
met deze melding. error 1722 there is a problem with this windows installer package.a
program run as part of the setup did not finish as expected.
dit staat op het scherm.
hoe dat allemaal zou moeten als simpele ziel .geen idee?
groet hela36.

Je bent op jezelf, want ik geloof Lange Pier dat het programma niet (officieel) compatible was met W8.
Googelen kan je proberen: link , evt de zoekopdracht uitbreiden met (bijv.) flight simulator
O.b.v. die google-opdracht:
Je zou kunnen kijken of deze Fix-It je helpt de installatie tot een goed einde te brengen.
En anders ook de volgende instructie proberen:
- Hernoem de map C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys naar MachineKeys.old
- Maak de map C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys opnieuw aan
- Verplaats de map C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys.old naar C:\Temp\
- Start de installatie opnieuw, evt. in Compatibiliteitsmodus

Tijs.

Laatst bewerkt:
Per e-mail binnen gekomen bij beheer:
voor mij zijn de oplossingen te ingewikkeld ,dus ik huur wel een student in.maar toch heel hartelijk bedankt,vr gr hela36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan