Windows7 en Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvette3

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Hello, mijn nieuwe Windows 7 64 bit werkt als een trein ...behalve dat Pinnacle studio 12 mijn camera niet meer kan detecteren...en ik dus geen films meer kan binnenhalen via de Fire Wire kabel...wat wel geen problemen gaf in mijn XP!:confused:
Het betreft hier een camera SonyDCR-TRV900V!
Deze week moet ik nog filmen in opdracht, dus...
Dank u wel ! Yvette.

Hallo Yvette 3. Kijk hieronder is of Pinnacle studio 12 compatibel is met windows 7. In de 2e blok staat ergens pinnacle studio 12. Klik erop en je komt vast meer te weten.
laat eens weten of je er wat aan had.

klik hier http://www.visualsteps.nl/windows7vragen.php

Groet Manamana. ;)

Pinnacle en Windows

Hello, ik heb werkelijk alles geprobeerd ! Blijkbaar is Pinnacle compatibel met Windows 7 vermits Pinnacle nog netjes zijn taken doet voor wat betreft foto's, en ik vrees dus dat het aan de camera ligt die niet compatibel is...Alhoewel de camera al enkel jaren oud is, was het wel vooruitstrevend in die tijd maar nu is er blijkbaar dus een eind aan gekomen ... ik vind het verschrikkelijk want de camera was professioneel....Liberty TV gebruikte het ....
Daag Yvette:(

Nee, de vraag is niet opgelost ! Blijkbaar is de camera de boosdoener! Sony DCR-TRV900E-Pinnacle15 Windows7 64 bit...een combinatie die niet tezamen gaat?

Nee, de vraag is niet opgelost ! Blijkbaar is de camera de boosdoener! Sony DCR-TRV900E-Pinnacle15 Windows7 64 bit...een combinatie die niet tezamen gaat?

Oeps dat is jammer, zo'n leuk ding, maar als je eraan gehecht bent en zelf vind je het nog de moeite waard , (overwegen) koop een 2e hands computertje, voor het werken met het systeem. Een nieuw camere van dat type lijkt mij vele malen duurder. ;) Bedankt voor je tegenreactie. Groet Manamana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan