windows7 heet welkom maar verder niks

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
mijn vrouw heeft gister haar pc (windows7) normaal afgesloten. vandaag wil ze weer opstarten, maar verder dan het welkomsscherm komt ze niet (welkom met het draaiende cirkeltje) hoe lang ze ook wacht.
start ik op als administrator dan kom ik wel in het startscherm.
ik heb er geen verstand van maar heb geprobeerd (via DEL-toets) de begininsstellingen wederom in te voeren (volgens mij zijn die nooit veranderd), maar ook daarna stopte het opstarten in het welkomsscherm.
hoe los ik dit op?

Heeft ze misschien een raar programma gedownload of iets? Het kan zijn dat dat programma tijdens het opstarten meteen voor problemen zorgt. Het schijnt ook dat er een lek zit in de beveiliging van Internet Explorer en dat ze besmet is.
Probeer eens in veilige modus op te starten, dit doe je doormiddel van een van de F knoppen in te drukken. (afhankelijk van welke computer).

Start op in Veilige Modus en zet een systeemherstelpunt terug toen alles nog ok was.

@Jur, nu dat lek bekend is betekend niet dat alle problemen dezelfe oorzaak hebben. Het lek houd ook wat anders in dan jij denkt heb ik het gevoel

Het lijkt meer op een update die miscchien niet goedgegeaan is en dan zou de oplossing van Zoeff werken, of op F8 drukken tijden het opstarten en dan kiezen voor "Het systeem herstellen" en dan kiezen voor een herstelpunt.

Start op in Veilige Modus en zet een systeemherstelpunt terug toen alles nog ok was.

dit heb ik gedaan, ben 3 dagen teruggegaan (dus 2 dagen voor de van gister, de pc heeft elke dag gewerkt). het probleem blijft bestaan! wat nu??

@Jur, nu dat lek bekend is betekend niet dat alle problemen dezelfe oorzaak hebben. Het lek houd ook wat anders in dan jij denkt heb ik het gevoel