windows7 installeren op nieuwe harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariska1971

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Berichten
31
Hallo
Misschien een hele blonde vraag maar ik ga binnenkort me harddisk vervangen voor een grotere (nu 80gb, wordt 320gb), nu heb ik windows 7 32bit versie; mijn systeem kan makkelijk 64 bit aan maar wilt deze er niet opzetten :shocked: nou komt mijn vraag; kan ik windows 7 64bit versie op een blanko hard disk zetten? 'deze versie die er nu op staat heb ik via mijn installatie dvd geupdate, had hier voor windows xp.:D

alvast bedankt:thumb:
Mariska
 
Hoi...

Ja als jij gewoon een goede w7 64b dvd heb kan je gewoon op een nieuwe schijf installeren.Waarom niet zou ik zeggen??
Je gaat toch gewoon een nieuwe installatie doen....
 
ja die heb ik want ik heb vorig jaar windows 7 64 bit gekocht omdat ik een athlon 64+ heb en dat dit moeite loos zou werken, maar hij wou niet upgraden waarschijnlijk door windows xp of door teweining schrijf ruimte, dus heb ik windows 7 32 bit er bij gekocht:d
 
Windows 7 Upgrade Advisor-rapport
Computernaam:
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+
Geheugen: 2,0 GB

Informatie over het uitvoeren van een upgrade naar 32-bits Windows 7
Systeem Details
De meest volledige versie van Windows 7 is geïnstallleerd Windows 7 Ultimate is geïnstalleerd. Dit is de meest volledige versie van Windows 7.
973 MB vrije ruimte beschikbaar op C: U hebt ten minste 16 GB vrije ruimte op uw harde schijf nodig om 32-bits Windows 7 te installeren. U kunt ruimte vrij maken door ongewenste bestanden te verwijderen van uw harde schijf. U kunt ook contact opnemen met de fabrikant of verkoper van uw pc om te zien of een harde schijf met meer capaciteit beschikbaar is voor uw pc. Ook kunt u een aangepaste installatie uitvoeren op een andere harde schijf.
Ondersteuning voor Windows Aero Uw videokaart ondersteunt de gebruikersinterface van Windows Aero.
Meer informatie over Windows Aero online
Processorsnelheid: 2,6 GHz Uw processor voldoet aan het minimumvereiste van 1 GHz.
2,0 GB RAM Uw pc voldoet aan het minimumvereiste van 1 GB.

Apparaten Status Details
EPSON Stylus DX8400 Series
EPSON Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
High Definition Audio Device
Microsoft Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA GeForce GT 240
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA HDMI Audio Device
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA High Definition Audio
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA nForce Networking Controller
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.

Programma's Status Details
AVG 9.0
version 9.0
AVG Technologies Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Microsoft Office Enterprise 2007
version 12.0.6425.1000
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable
version 8.0.59193
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
NVIDIA PhysX
version 9.10.0129
NVIDIA Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Windows 7 Upgrade Advisor
version 2.0.5000.0
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Windows Live Essentials
version 14.0.8089.0726
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
K-Lite Codec Pack 5.2.0 (Full)
version 5.2.0 Compatibel Dit programma is compatibel met Windows 7.


Informatie over het uitvoeren van een upgrade naar 64-bits Windows 7
Systeem Details
Aangepaste installatie vereist U moet een aangepaste installatie uitvoeren van 64-bits Windows 7 en vervolgens uw programma's opnieuw installeren. Zorg ervoor dat u een back-up van uw bestanden maakt voordat u begint.
Maak verbinding met internet voor belangrijke informatie over de aangepaste installatie
973 MB vrije ruimte beschikbaar op C: U hebt ten minste 20 GB vrije ruimte op uw harde schijf nodig om 64-bits Windows 7 te installeren. U kunt ruimte vrij maken door ongewenste bestanden te verwijderen van uw harde schijf. U kunt ook contact opnemen met de fabrikant of verkoper van uw pc om te zien of een harde schijf met meer capaciteit beschikbaar is voor uw pc. Ook kunt u een aangepaste installatie uitvoeren op een andere harde schijf.
Ondersteuning voor Windows Aero Uw videokaart ondersteunt de gebruikersinterface van Windows Aero.
Meer informatie over Windows Aero online
Processorsnelheid: 2,6 GHz Uw processor voldoet aan het minimumvereiste van 1 GHz.
2,0 GB RAM Uw pc voldoet aan het minimumvereiste van 2 GB.

Apparaten Status Details
EPSON Stylus DX8400 Series
EPSON Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
High Definition Audio Device
Microsoft Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA GeForce GT 240
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA HDMI Audio Device
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA High Definition Audio
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.
NVIDIA nForce Networking Controller
NVIDIA Compatibel Dit apparaat is compatibel met Windows 7.

Programma's Status Details
AVG 9.0
version 9.0
AVG Technologies Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Microsoft Office Enterprise 2007
version 12.0.6425.1000
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable
version 8.0.59193
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
NVIDIA PhysX
version 9.10.0129
NVIDIA Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Windows 7 Upgrade Advisor
version 2.0.5000.0
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
Windows Live Essentials
version 14.0.8089.0726
Microsoft Corporation Dit programma heeft het logo "Compatible with Windows 7" van Microsoft ontvangen.
Meer informatie over het logo "Compatible with Windows 7"
K-Lite Codec Pack 5.2.0 (Full)
version 5.2.0 Compatibel Dit programma is compatibel met Windows 7.

:cool:
 
:D dus ik kan gewoon mijn windows 7 64bit op me nieuwe harddisk installeren. ( dan heb ik daar tenminste ruimte voor:d ).
En ik denk dat de fps probleem bij blizzard zit en niet bij mijn pc, ik leest daar veel over op de forums van blizzard;)
 
Je kunt gaan instaleren ja....
Mag ik je vragen waarom je eigenlijk naar een 64b versie wil??
Ivm met meer geheugen?
 
ja inderedaad, omdat ik denk dat dit een heel stuk kan helpen met me fps probleem, ik wil van 2gb naar 4gb max is 8gb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan