Windows7 meerde keren installeeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmij'ers

Ik had een vraag als je een windows 7 installatie cd hebt met een code kan je die maar op 1 pc of meerde pc's installeeren? En kan je hem bijvoorbeeld op pc A installeeren en een jaar later haal je windows 7 eraf en installeeren je het op pc B is dit mogelijk?

Alvast bedankt

g4m3v3rsl44fd

als je orginele hebt kan je microsoft bellen dat je nieuwe pc hebt

Hallo GameVerslaafd.

Dat ligt geheel aan wat voor licentie code je heb.
Je heb voor 1 pc ,gebonden aan je hardware zoals een oem licentie
Je heb ze ook die alleen door studenten kunnen worden gebruikt een studentenlicentie.
Dan zijn nog licenties vanaf b.v 25 pc's tegelijk voor bedrijven.
En natuurlijk ook voor home user met een onbeperk aantal installaties.

Dus als je weet welke licentie je heb zit daar het antwoord het zit niet zo zeer in de cd/dvd.

Weet even geen link om het te bevestigen maar die vraag is op de site van digital river ook door iemand die op een duitse universiteit zat gesteld en kreeg het antwoord maak niet hoe vaak op wat voor computer zolang je student bent op die school en op 1 computer natuurlijk.

ok dus ik kan hem maar op 1 pc installeeren, dan heb ik nog een vraag hoe zet ik xp weer op mijn pc want ik had een 90 dagen versie van w7 en er stond standaard xp bij mij op op de tweede schijf staat er een back up van maar hoe zet ik die weer op de pc? of moet ik hier een aparte vraag voor openen?

Nou voor mij hoef je geen apparte vraag te openen hoor maak er maar gewoon de g4m3v3rsl44fd topic van of de forum beheerders moeten dat niet goed vinden natuurlijk.

Hoe zit dat met een 90 dagen versie van windows 7 daar loopt bij mij weten alleen de windows 7 enterpise trail versie van en windows intune is net met de beta test begonnen en daar heb je minimaal 5 pc's voor nodig to participate.
En zie de samen hang met een studentenlicentie niet.

Wat een backup betreft kan ik alleen iets zinnigs over zeggen als weet om wat voor backup het gaat.

Met 1 pc bedoelen ze natuurlijk 1 pc tegelijk en is een quote van iemand anders niet mijn ervaring voor alle duidelijkheid.

Ik iets meer info nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan