Windows98 en CCleaner 1.36 (NL)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelmGe

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
94
Wie heeft ervaringen met Windows 98 en CCleaner of een vergelijkbaar programma?

Op mijn vraag in het FORUM ‘Windows registreert (te) veel’, reageerden Wouterzzz en Boeing 737.
Zij gingen er blijkbaar van uit, dat ik het voor Windows XP nodig had.
Daar ik niet weet, hoe ik die vraag (thema) binnen het FORUM kan verplaatsen mijn nieuw verzoek.

Wie werkt met Windows 98 en heeft ervaringen met Ccleaner?

Het mag ook een ander programma zijn (Graag in Nederlands of Deutsch).

PS. Geen Engelse help of toelichtingen.
 
Hoi !

CCleaner werkt prima onder Win98SE !

Kun je installeren in het NL of duits, als je en duitse Windows-versie gebruikt.

En zoals gezegd: als je de standaard instellingen laat staan kan er echt niets misgaan.

Greetz,

Harry.
 
CCleaner werkt inderdaad prima onder 98.

Er zijn wel andere cleaners om je pc op te schonen en programma's om fouten in het register te zoeken en te verwijderen, maar CCleaner doet een prima klusje!:thumb:
Vink zoals Harry al zegt, geen extra dingen aan de linkerkant aan bij onderdeel Cleaner.
 
Op mijn vraag in het FORUM ‘Windows registreert (te) veel’, reageerden Wouterzzz en Boeing 737.
Zij gingen er blijkbaar van uit, dat ik het voor Windows XP nodig had.
Mijn beste HelmGe, vind je dat vreemd als jij je vraag in het Windows XP forum plaatst?
 
Boeing 737, onder de titel Windows registreert (te) veel wees ik op een Tip uit de handleiding, waarin op waarschuwingen onderaan gewezen wordt.
Deze waarschuwingen staan niet onder Windows XP Home en ook niet onder Windows 98 2e.

Vreemd’, Ja en Nee.
Je had mogelijk kunnen zien, dat ik pas sinds Oct 2006 bij het FORUM geregistreerd sta als Junior Member. Voorheen heb ik mijn kennis opgedaan door fouten en enige gesprekken hier en daar.
In het verleden (DOS 6.22; PC-DOS 7; Windows 3.11; etc.) heb ik anderen bijstand verleend.
Mijn vroegere kontakten zijn of overleden of verdwaald. Toch nu heb ik zelf (ben 64 jaar) af en toe hulp van anderen nodig.
Waarom Ja en Nee:
Een Cleaner (hersteller of schoonmaker) heb ik nodig voor Windows XP Home. Zo als ik schreef, wou ik deze eerst uitproberen onder Windows 98 op de zelfde computer, dan wel binnen de virtuele computer. Jammer dat toen mijn verwoordingen niet goed overkwam.

Niet gereageerd is op:
Heeft iemand een lijst, van het ‘geavanceerde gedeelte onderaan’, behorende bij de Vinkjes, dan wel de vragen, voor mij beschikbaar?​
Soms wordt op een vraag een, als deze anders gesteld wordt. Dat zelfde is van toepassingen voor gegeven antwoorden. (Immers een rekenopdracht kan men altijd op ten minste twee manieren benaderen en uitrekenen.)

Het FORUM schrift per email “Het is nu 14 dagen geleden” . . . (inclusief Kerst en Nieuwjaar)

Soms doen zich andere problemen voor, die eerst opgelost moeten worden. Een daarvan; zie: “HP_Director geblokkeerd door Internetexplorer7

Wat moet ik hiermede? Opgelost is boven genoemd onderwerp voor mij niet.

U mag dat thema sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan