Windowsbeveiligings centrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

prettytear

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
27
Bij het opstarten van mijn computer verschijnt het volgende ballonnetje:

Uw computer loopt mogelijk een beveiligingsrisico. Norton geeft aan het dat is geinstalleerd maar de status is onbekend.

Ik maak al een tijdje gebruik van Norton en XP maar heb deze melding nog nooit eerder gehad. What should i do?
 
Hoi,

Het beveiligingscentrum is nieuw, en heb je gekregen nadat je Service Pack 2 hebt geinstalleerd.
Welke versie van Norton Antivirus heb je?
Ga eens kijken op de site van Symantec (de makers van NAV), voor een aantal versies is er een update uitgekomen die er voor zorgt dat het beveiligingscentrum de status van NAV kan uitlezen.


Groet,

Mark.
 
Ik heb de 2004 versie...

norton geeft alleen aan dat er geen updates zijn op dit moment.. dat vind ik zo gek.
 
Hoi,

Geplaatst door prettytear
Ik heb de 2004 versie...

norton geeft alleen aan dat er geen updates zijn op dit moment.. dat vind ik zo gek.

Ik gebruik NAV zelf niet hoor, dus 100% zal ik je misschien niet kunnen helpen.
Ik lees alleen her en der dat er een update voor het programma beschikbaar is. Die zou je binnen moeten kunnen krijgen via "Live Update", en niet via automatische update. Ook las ik dat sommige mensen "Live Update" een paar keer achter elkaar hebben moeten draaien om de update binnen te krijgen.

Wellicht LU eens proberen dus? Of had je dta al gedaan?



Groet,


Mark.
 
ja had liveupdate al geprobeerd. heb et voor de zekerheid nog een paar keer geprobeerd maar blijf de melding krijgen dat er geen updates zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan